Vad gör du av 2018?

Alright!

Way-to-Go.jpg

:D

- Påbörja insemination på Sahlgrenska och förhoppningsvis bli gravid. Och få barn då (beroende på när jag blir gravid :p)

- Börja nytt jobb och NJUTA av att äntligen ha en tillsvidareanställning. Landa lite i den tryggheten och känslan.

- Färga håret i någon eventuellt ny färg (bra mål!)

- Åka utomlands med min sambo för första gången och njuta av att vi faktiskt kan komma utanför Sveriges gränser (min sambo har äntligen fått byta personnummer till manligt :heart ).

- Fortsätta bibehålla mina relationer utan att kompromissa med mitt psykiska mående.

Fortsätta vara mammaledig ett tag
Gifta mig
Bli helt klar med huset
Göra gårdens första odlingsland och så in massa grönsaker mm (för oss då, har såklart varit odlat för läänge sedan)

Yay! Grattis till er båda! :)

Tack! Det känns så himla skönt att ha all den administrationen bakom sig för jösses vad mycket arbete det är! Recept på läkemedel som är skrivna på det gamla personnumret men på apoteket finns bara det nya personnumret i systemet. Allt är ytterst osmidigt och otillgängligt. Men nu slipper vi det mer! :D

Jag kommer att tävla min första tävling inom sporten jag tränar februari, det är mål nummer ett. Sedan kommer jag att spara ihop till en resa men det blir först under sommaren/hösten. Jag skulle även vilja lära känna staden som jag bor i mer.

2018 vill jag först och främst stressa mindre.

Jag vill jobba mindre på mitt fasta jobb och mer med mitt företag (för att kanske 2019 säga upp mig helt?). Förhandlingar pågår med chefen men det ser hoppfullt ut. Lite bekymrad över hur det ska gå ihop med mindre stress men men.

Jag vill rida mer, just nu delar dottern och jag medryttarhästen och jag är sällan i stallet själv. Leker med tanken på att köpa henne en liten ponny trots allt. Men återigen, hur ska det gå ihop med stressa mindre?

Jag vill göra mer saker för min skull, göra färre saker för att jag bör och att det är artigt. Jag vill tillbringa mer tid med min familj, barnen växer så snabbt och snart är de så stora att de inte alls vill vara med oss på fritiden.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 394
Senast: Dopy
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 500
Senast: Cilva
·
Skola & Jobb Risk för rörigt inlägg, men jag känner att jag måste ventilera mina tankar med några andra än familjen. Jag slutade gymnasiet -09 och...
2
Svar
25
· Visningar
2 451
Senast: Turali
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 500
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar