Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Megara är för rolig. Vi har varit på resande fot sedan klockan tio i morse med ett avbrott på någon timme när vi var hos mitt syskon och hon satt under en säng och köksbordet och väste. Kommer hem, öppnar väskan. Hon går på toa och dricker. Man skulle ju tro att hon inte vill ha med väskan = resa att göra. Istället har hon gått och lagt sig i väskan igen 😺
 
Megara är för rolig. Vi har varit på resande fot sedan klockan tio i morse med ett avbrott på någon timme när vi var hos mitt syskon och hon satt under en säng och köksbordet och väste. Kommer hem, öppnar väskan. Hon går på toa och dricker. Man skulle ju tro att hon inte vill ha med väskan = resa att göra. Istället har hon gått och lagt sig i väskan igen 😺

Fast just nu ar det ju inprantat i henne att vaskan ar ett "safe place". :heart
 
Haha jag också :D var var du? Jag hade Skaraborg och delar av Jönköpings län. Var en del på västkusten också, från Uddevalla och ut.
Men jag fick nog efter ett par års vikariat och slutade tacka ja till nya uppdrag. Tror jag gjorde mitt sista inhopp 2016 eller nåt sånt
Hade gästrikland/hälsingland och vissa delar av uppland. 😄 Hoppade ibland in i Stockholm. Fick aldrig nå fast så tröttnade. Tror jag slutade 2013.
 
Är det bara elen, eller totalt (alltså både el och kostnad för elnät etc - för oss är det två olika fakturor eftersom ett bolag har elnätet och vi har elavtal hos ett annat) ? Tänker eftersom du betalar på hyresavin.
Det är inte specificerat så antagligen bägge
 
Just klar med ett avlopp i badrummet. Brukar mig veterligen alltid skriva här när jag tagit just det med kranen men senaste gången verkar varit i augusti, njaaaa.... nä? Det var ju nyss:eek::confused: Ska ge mig på duschen också och sedan spola igenom. Borde dock tvätta håret nu men :sneaky:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 605
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 582
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 986
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 703
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp