Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varvar filmen "Dumma mej" med att i reklampauserna sy en eller två sömmar på tunikor. Nålar och fixar framför filmen. Inga planer för dagen, funderar på att städa men skulle vilja att det är färdigsytt innan dammsugaren får jobba i det rummet.
 
Regndag precis som planerat så det blir tvätt, städ och en långt träningspass om en liten stund. Barnen är sega och lugna efter high Chaparral igår så jag passar på att ta en kort vila i soffan med kaffe innan det är dags att träna.
 
En skata flög upp från oväntat ställe. Vägrenen vid länsvägen.
När jag kom närmare såg jag vad som lockat dit den. Det lyste rött av stora fina smultron! Inget för mig att äta eftersom det är en hårt trafikerad väg.
Hoppas skatan mår bra av smultronen i alla fall.

Lite kul dock. Har sett skator plundra bärbuskar oh körsbärsträd men ingen som gett sig på ett smultronställe :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 601
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 582
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 986
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 703
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp