Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har beställt en locktång på rea, mindre än halva priset. Har en plattång men har verkligen inte skillsen för att få till lockar i hela håret, det blir mer vågigt och håller dessutom bara nån timme. Drygt 200 spänn, det tyckte jag kändes lagom för att kunna testa om den modellen/typen är något för mig innan jag investerar (föredrar GHD för värmeverktyg men den kostar ju en bit över 2000 spänn...) ! :up:
 
Nu är Ville trött, vi är hos kompisar så han har haft spann på grannar som har dansat och lekt, gått på långpromenad I okänd skog med massor av spännande dofter, haft koll när vi åt så att vi inte tappade något och tillslut fått egen mat. Själv njuter jag, mat, trevligt sällskap och nu en stund för mig själv medan övriga tittar på fotboll.
 

Bifogade filer

  • 20240621_223919.jpg
    20240621_223919.jpg
    320,8 KB · Visningar: 59
Garnerade jordgubbstårtan och åkte in till stan (villaområde) för umgänge med mamma och hennes särbo och brorsan med familj (tyvärr var brorsans sambo hemma sjuk), grillning och bada i bubbelpoolen 😍, mysigt 🥰.

Fasters älskade gullungar (1 och 5 år) blev med förtjusta I jordgubbstårtan 🍓🥰
 

Bifogade filer

  • 20240621_150749.jpg
    20240621_150749.jpg
    305,6 KB · Visningar: 54
Det regnar och ska göra det hela dagen.

Blev väckt av katten vid fyra, då katten tyckte det var dags för frukost. Jag tyckte inte att de skulle ha mat då. Men nu har de fått mat
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 599
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 582
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 986
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 703
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp