Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan ha spontanköpt en väldigt smutsig Strandmon fåtölj :angel:
Har ingen aning om hur jag ska möblera nu. Har tre Strandmon och en soffa.

Jaja det löser sig. På nåt sätt ska jag väl lyckas få ihop det. Först behöver jag tvätta fåtöljen och köpa ett överdrag eller två.
 
Hemma efter att ha hämtat upp mina reservhörlurar. Fick lite (o)väntad motion eftersom jag trots Googles maps gick vilse tre gånger på ditvägen och en gång på hemvägen. Nej, jag vet inte hur jag gör det. Jag har ett icke lokalsinne som gör att jag inte kan sätta mig själv i relation till var jag är och var jag ska. Var på väg åt motsatt håll när jag stannade de två första.

Åkte till Skärholmen för att handla körsbärstomater, tyvärr är de inte där på söndagar insåg jag. Pratade lite med några som var ute och delade ut valmaterial. Han sa, glädjande nog, att valdeltagandet i detta utsatta område där många första och andra generationen invandrare bor kommer ha större valdeltagande än brukligt :up::up:

Det var kallt som tusan och jag frös trots varm hoodie.
 
Passade på, på vägen hem att hämta ut paket från apoteket på ICA. Klapp på ryggen som gick förbi glass på extrapris och köpte körsbär istället :up:

Svor över hur usla hörlurarna var på vägen hem när de slutade fungera, lät bara i ena örat, brusade osv. Insåg till slut när jag försökt trycka till åt olika håll med sladden att jag inte satt i kontakten helt in :angel:
 
Ni som bor i hyresrätter, sätter man igång värmen när vädret är som nu (iaf här nere), typ 12-13 på dagarna och under 10 på nätterna?
 
Passade på, på vägen hem att hämta ut paket från apoteket på ICA. Klapp på ryggen som gick förbi glass på extrapris och köpte körsbär istället :up:

Svor över hur usla hörlurarna var på vägen hem när de slutade fungera, lät bara i ena örat, brusade osv. Insåg till slut när jag försökt trycka till åt olika håll med sladden att jag inte satt i kontakten helt in :angel:

Körsbär 😋
 
1717943135047.png
 
Ni som bor i hyresrätter, sätter man igång värmen när vädret är som nu (iaf här nere), typ 12-13 på dagarna och under 10 på nätterna?
Nej men jag märkte i dag att jag har värme på ett element i hallen. I övrigt så brukar det inte vara så i lägenheter men här känns det som att de är gilvmildare med värmen än på andra ställen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 536
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 409
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 979
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 698
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp