Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter lite frukost, dricker te och kollar på friidrott. Funderar på varför det bara är halvt maraton i detta EM, brukar oftast vara ett helt maraton i mästerskap om jag inte är helt ute och cyklar.
Stämmer att det brukar vara ett helt maraton men eftersom det är OS om ca 6 veckor där det ingår ett helt maraton så har man valt att ha ett halvt i EM för att löparna ska kunna dubblera och springa både EM och OS.
 
Funderar på livet i stort. Vill ut och resa igen men så kom bilens följetong som för övrigt påverkade alla mina planer. Bilen är helt nödvändig för att få mitt liv att funka så absolut helt rätt prio men tråkigt.
Samma här, Har lag min buffert och lite av kreditkortet på bilen. Skulle vara totalt handikappad uan den. Och gillar verkligebn min bil.
Har också fått skjuta på en hel del asaker.
 
Varvar mellan att sitta i soffan framför friidrotten, tvättstugan och fortsatt rensning I hallgarderoben med stallkläder (och prylar).
 
Tvättar, städar badrum och fixar med lunchen. Tänkte duscha båda hundarna efter lunchpromenaden och senare i eftermiddag blir det att göra lunchlådor inför veckan.
 
Var på apoteket för att köpa bafucin för att den innehåller bakteriedödande medel mot ont i halsen. Men den har givetvis slutat tillverkas :mad::mad::mad: 😭 Enda tabletten mot ont i halsen med bakteriedödande medel som finns nu är strepsils och den tål inte min mage så nu har jag inga alternativ. Blir tokig bafucin har alltid fungerat klockrent för att häva halsont och förkylning hos mig Blir så djäkla less på läkemedelstillverkare 😡
 
Har pysslat lite med tvätt och annat, syns knappt att jag gjort något... Nu är lunchen äten och ska ta och försöka diska lite.
 
Var visst trött efter lunchen. La mig på sängen, somnade nästan direkt och sov en timme. Väldigt glad åt att jag inte jobbar idag. Nu har jag lagt mig i soffan istället. Funderar på att fika lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 534
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 408
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 979
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 698
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp