Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom på att jag inte ätit sen typ halv sex i morse. Så mikrade mig en matlåda som blev alldeles för varm. Så nu sitter jag och väntar på att den ska svalna lite.
 
Det blev en sväng till skogen för att plocka hallon, och sen steka kanelbullar på triangakök. Ska snart åka och hämta upp en av sönerna som leker hos en vän, och sen åka hemåt.

IMG_20240716_142529146.jpg
 
Sitter på balkongen och väntar på att bli insläppt i lägenheten så att jag kan packa väskan och gå ner till stranden i några timmar (har inte semester men började jobba 06:30 för att kunna ta långlunch à 3-4 timmar). Det som stoppar mig är att maken sitter i videomöte vid skrivbordet precis innanför balkongdörren, och det vore nog en gnutta opassande om jag svassade förbi i bikini i bakgrunden. Riktigt så roligt behöver vi inte ha det! :p
Jag hade ställt mig där och dansat lite i bikini för att se hans reaktion :D
 
Sitter på balkongen och väntar på att bli insläppt i lägenheten så att jag kan packa väskan och gå ner till stranden i några timmar (har inte semester men började jobba 06:30 för att kunna ta långlunch à 3-4 timmar). Det som stoppar mig är att maken sitter i videomöte vid skrivbordet precis innanför balkongdörren, och det vore nog en gnutta opassande om jag svassade förbi i bikini i bakgrunden. Riktigt så roligt behöver vi inte ha det! :p

Särbon höll på att bomba ett rätt viktigt Teams-möte halvnaken (han hade just klivit upp, dvs bara kallingar). Tack och lov för blurrad bakgrund säger jag bara :rofl:

Edit: Katten är en annan femma men de andra gillar att se henne :D En kollega har också katt som brukar dyka upp lite nu och då :love:
 
Var trött så la mig i sängen. Blev pigg, så hämtade stickningen. Då blev jag trött igen..
Suck, bestäm dig någon gång dumma kropp och knopp.
 
Klippt 1/3 av gräsmattan, tog 1,5h typ. Får ta resten en annan dag, förhoppningsvis imorgon om det inte spöregnar då. :cautious:

Måste lägga en beställning på smyckesdelar sen, de går åt ruskigt fort! 😅
 
Hostfestivalen fortsätter här. Såååå tråkigt!
Jag har iaf inte blivit bombad av fågelskit dagligen som min häst verkar bli numer. 😅
Och sambon lagar god mat och efterrätt medan jag ser på min såpa nedbäddad med hundarna. ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
60 61 62
Svar
1 223
· Visningar
36 864
Senast: Lilla
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 972
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 261
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp