Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä. De säger bara att det är bra med lågt tryck. Varit sjukskriven sen januari (deltid) pga yrsel. Kunde inte köra bil under sista månaderna av graviditeten. Men det var ändå inget problem enligt vården.
Ha stödstrumpor och ställ dig upp försiktigt, säger de bara.
Jag blir både arg och lessen över hur du blir bemött av vården :(

Ja, det är bra att ha lågt blodtryck - generellt.
Men inte när det blir för mycket! Det står t.o.m på 1177, dom kan väl läsa om dom är okunniga - morr :mad: Du kan ju göra illa dig rejält!
 
Jag blir både arg och lessen över hur du blir bemött av vården :(

Ja, det är bra att ha lågt blodtryck - generellt.
Men inte när det blir för mycket! Det står t.o.m på 1177, dom kan väl läsa om dom är okunniga - morr :mad: Du kan ju göra illa dig rejält!
Det är ändå 100/60 så inte under definitionen så att säga. Men det är för lågt för mig.. men det tas det ingen hänsyn till
 
Detta är en av mina favorit-vyer i detta land. Vill gärna bo i närheten :D
IMG_3065.jpeg
 
Puh, kämpat med röjsågen igen tills tanken tog slut. Satte mig att vila en liten stund, fyllde tanken och tänkte att jag skulle fortsätta. Startade fint på första rycket och sedan dog den :devil:! :rage: Jag orkade inte dra igång den igen, gick loss på lite sly i en vinbärsbuske istället och ska hänga ut sängkappan som gått klart i maskinen. Perfekt torkväder ute, blåser så jag får trycka upp ytterdörren!

Har en köpare på lite ved som kommer strax, efter det släpper jag nog ut hästarna. Vill se den broms som orkar försöka bita dem i den här blåsten. O_o
 
Orkar fasen inte röja mer idag, kände efter veden att jag är helt slut. Grannens traktor vägrade starta så vi lastade 1 kbm ved för hand. Hängt ut sängkappan men plockar nog in den efter jag släppt ut hästarna, sen ska jag fixa lite mat och vila. Får se om jag orkar något mer. Måste bara se så kycklingarna har mat och vatten så får jag stänga åt hönsen senare.

Genomsvettig och helt slut på. 🥵
 
Smyger in här för att säga hej då, har begärt att mitt konto ska raderas. Det finns saker jag behöver reda ut för att jag ska kunna må bra och för att mäkta med det så behöver jag lämna buke.

Ta hand om er. ❤️
 
Checkat in på spahotell. Incheckningen imponerade inte. Fick i princip ett kort och nummer på rummet sen tog informationen slut. Fick fråga om allt som hur tar jag mig till mitt rum, hur tar jag mig till spa och var och när frukosten serveras imorgon. :grin:

Trodde det var självklart att ge ut sån information automatiskt så har det varit på alla andra hotell jag varit på. Men vi får se hur resterande del av vistelsen blir är ett stort och fint rum iallafall.:)
 
Skrubbat badrummet med en levang för att upptäcka att jag tvättade med syra förra gången som jag använde den.
På något vis så hade det även hamnat på skaftet.
Den hala känslan av syra på händerna tvingade mig att avbryta.
Undrar om mina fingeravtryck fortfarande fungerar för att öppna telefonen?
 
Det är skräpväder ute
Skulle behöva gå och köpa mjölk.
Glömde det igår.
Enda nackdelen att bo längre bort från affären än förut
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
70 71 72
Svar
1 433
· Visningar
42 311
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 981
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 281
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp