Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill inte sitta hemma, blir bara värre av det känner jag.
Men jag blev rejält sur när han hade erbjudit plats i bilen, utan att säga nåt till mig. Jag tyckte han skulle ta tillbaka erbjudandet, men det gjorde han inte.. Istället började han offerkofta och sålde sina biljetter till Springsteen nästa vecka. Som om det gör saken bättre idag..
Det är just det jag menar, att ni ska kunna åka iväg och vara sociala utan att du ska behöva anpassa dig för att han lova andra att åka med så ni inte kan åka hem när du inte orkar stanna kvar.
 
Det är just det jag menar, att ni ska kunna åka iväg och vara sociala utan att du ska behöva anpassa dig för att han lova andra att åka med så ni inte kan åka hem när du inte orkar stanna kvar.
Ja precis så. Suck. Jag hoppas hemresan går att lösa på annat sätt för passageraren. Men det verkar inte så.

Jag hade sett fram emot utflykt. Men nu är det bara för mycket. Börjar snart gråta.
 
Insåg i gårkväll att jag vikt flyttkartongerna fel efter att en gick sönder.
Jag lär mig aldrig att vika dom jävlarna rätt :arghh:
Vet vad jag ska göra i dag. Packa om 12 flyttkartonger :cool:
Jag är expert på att vika kartonger.
Fast hatar det.
Ändå gillar jag att flytta
 
Ja precis så. Suck. Jag hoppas hemresan går att lösa på annat sätt för passageraren. Men det verkar inte så.

Jag hade sett fram emot utflykt. Men nu är det bara för mycket. Börjar snart gråta.

Alltså... det där är inte ok någonstans. Säg åt honom att du behöver hem NU och att ert sällskap faktiskt får anpassa sig efter dig. Dvs åka med nu eller lifta med någon annan senare.

Ni har en jättefärsk bebis och han får f-n steppa upp och prioritera sin familj nu!
 
Alltså... det där är inte ok någonstans. Säg åt honom att du behöver hem NU och att ert sällskap faktiskt får anpassa sig efter dig. Dvs åka med nu eller lifta med någon annan senare.

Ni har en jättefärsk bebis och han får f-n steppa upp och prioritera sin familj nu!
Vi är inte ens framme på utflyktsmålet än.

Men sen kommer de få åka när jag/vi behöver åka. Det tänker jag inte kompromissa med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
70 71 72
Svar
1 433
· Visningar
42 311
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 981
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 281
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp