Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
För tjugo år sedan hade jag utan problem klivit i och ur ett badkar dagligen
Idag med krånglade knän och höft känner jag att nej tack inga badkar att snubbla i
Jag fick ju erfara att det inte är en höjdare med diskbråck heller och ett högt och välvt tassbadkar, naken,kall och singel, hur kommer man ur det då??
Jo man får använda livlinan ring en vän, han skrattade nästan ihjäl sig


Edit: Badkaret står kvar men används inte
 
Jag fick ju erfara att det inte är en höjdare med diskbråck heller och ett högt och välvt tassbadkar, naken,kall och singel, hur kommer man ur det då??
Jo man får använda livlinan ring en vän, han skrattade nästan ihjäl sig


Edit: Badkaret står kvar men används inte
Jag har ett badkar som jag aldrig badat i
Platsbyggt men som tur var finns även en dusch och kaklet har en neutral diskret färg ;)
Så det behöver jag inte renovera :up:
 
Ätit chips med tryffel och majonäs. Mycket gott.
Sen kaffe och choklad.🤭
Ser på trav från Halmstad, läser bok och senare blir det fotboll. Hejar på Schweiz och Nederländerna.
 
Kom ner till tvättstugan och det var en tvätt som just slutat. Jag bara kände, inte igen! Men hon som tvättade innan mig kom just som jag tagit ut hennes tvätt. Sa till henne att hon har torktid fram till fyra vilket hon inte visste. Nåja nu är tvätten i maskinerna. De blir mycket rena efter att ha tvättats två gånger, men slutet gott, allting gott :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 296
Senast: tanten
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
31 32 33
Svar
656
· Visningar
18 806
Senast: Sirap
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 067
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 035
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp