Vad gör vi? Del CXCIX

Lite uppdatering från maken som är typ 2 km bort, där hade det lagt sig ett stort träd över vägen som han tillsammans med en annan med maskin drog från vägen. Maken kör alltså en stor lastmaskin, han drog inte för hand. ;) sen hörde han av sig till våran vän som dessutom jobbar för svevia och har ansvaret för vägens framkomlighet och rapporterade så de kan kolla upp det. Eventuellt hade det även gått ett tak på en granngård, de hade haft som en tromb som gick över.
 
Det regnar så passar på att ta en runda till Helsingborg, gäller att utnyttja sommarbiljetten. Tura är perfekt en sådan här dag.
IMG_20240628_143324.jpg
 
Jag är typ mitt emellan 2 regnväder. Vidrigt kvavt och varmt men nu verkar det västra ovädret närma sig om än långsamt.
1000006664.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
739
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
10 356
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
62 004
Senast: Bonita4
·
Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
549

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp