Vad gör vi? Del CXCIX

Man kan ha olika upplevelser av typ samma sak...

Skickade in om ett nytt recept förra onsdagen, dom säger ju att man ska få receptet "inom 5 arbetsdagar" fast det verkar högst individuellt om dom känner för det. Har fortfarande inte fått mitt recept, försökte ringa dom men det går inte

Kom på att jag skulle ringa psyk och fixa en tid, ringer dit, får stå i telefonkö ungefär 3 minuter, hon kan inte ge mig en tid direkt men lägger en lapp till min läkare. En TIMME senare ringer han, semestertider så lite svårt att få en tid så han går igenom allt på telefon direkt och sen har jag min nya medicin plus ny telefontid.
 
IMG_3585.jpeg

Sylt- och marmeladverkstad!
 
Snart dags att cykla iväg till jobbet i värmen. Jag har redan varit ute med cykeln för att ta mig till läkarbesök och är INTE pepp på att ge mig ut ännu en gång... Jag vill ligga på en gräsmatta och äta glass. Inget annat. Möjligen snorkla då, men ja... Förut stod det att det skulle regna vid kl 12, sedan vid kl 15. Nu säger de att det kommer regn kl 21... Får se om det kommer något alls. Jag ska i så fall INTE klaga det minsta.

Lunch nu. Varm mat. Inte pepp på det heller.
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
725
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
10 232
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
61 906
Senast: Bonita4
·
Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp