Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen hemma igen,utan jäst och med en vovve som tack o lov inte fått tillbaka lunginflammationen,men som låter lite i luftrören och har en ensidig öroninflamation, så vi börjar om med antibiotica och +ar på med cortison för örat.
Handlandet var enkelt,det var typ bara vi med pengar kvar på banken o några gamlingar som handlade, såg i jäst letandet att det nu sitter begrännsningslappar där med max 2p, inte för att det hjälpte mig så nu har jag köpt en påse frysta kanelbullar.
 
Är igång och ska laga middag efter att ha jobbat hemifrån idag (första dagen i vecka två, inget rimligt slutdatum är satt). Har fått spunk på våra kala väggar så en tv levereras i veckan och när jag ändå är ute och gör några ärenden (varav minst 1 är jobbrelaterat) i veckan så kommer det ramla med lite konst.
 
1a delen av handlandet avklarat, har aldrig sett Töreboda centrum så tomt som idag :eek: om inte kl varit 21.55 en vardagkväll och affären stänger 22.
Jäst fanns inte, eller jo det fanns någon bakabröd jäst i tetrapåse.
I övrigt fanns allt så nu har jag både jordgubbar o grädde till våfflorna :d

Klarat av samtalet till snickaren,dom hade ännu inte märkt någon nergång i jobb,men han kommer förbi o tittar i slutet av veckan och beräknas ha klarat av arbetet inom 3v. Perfekt!
Sen har jag tappat bort nr till sandbilen och bonde vännen är ute någonstans så jag får inte tag i nr, blir att ringa dom i morgon, nu ska jag terra rörkrökaren innan jag hastar iväg till vetten.
Vad ska du bygga nu då?
 
Jag har snart lagt ner 3h på bara matten idag och då kommit halvvägs. Det är så sjukt sega uppgifter!

Har 1,5 uppgift kvar, sen är jag i alla fall halvvägs. Då ska jag ta en liten paus och sen ska jag fortsätta på idrotten. "Måste" skriva klart en uppgift ikväll, då har jag bara två uppgifter kvar och jag har redan planer för dem. Plus teorin då.

Jag ändå haft en rätt produktiv dag och har fortfarande energi kvar, trots att klockan nästan är 19.00 :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 578
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 117
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Sommarföräldrar 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp