athena_arabians
Trådstartare
Isis med sin regnbågsleksak. Det kändes lämpligt idag när det är Falun Pride.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här lagas lammrostbiff med potatis av någon variant.Lagar potatisgratäng och kyckling
Lagar blodpudding och bacon till barnet. Verkligen inget jag äter, men vad gör man inte? Måste dock erkänna att det luktar rätt gott…
Rörelse är bästa medicinen mot ryggont.Så tråkigt när man inte kan röra sig. Hade verkligen sett fram emot långpromenad och agilityträning i helgen, och lite sömnadsprojekt
Gör inte ont när jag ligger still, men desto ondare när jag legat still och ska ta mig upp..
Jag tittade på en Land rover freelander igår, 4x4,manuell men tyvärr diezel, det gör att jag ff funderarJag har agnat morgonen at att titta kolla in bilar "on line" ... det ar sa svart att fa tag pa en begagnad bil har att det kanske maste bli en ny trots att man tappar ett antal tusen nar man rullar ut fran "the dealer ship". Oh well ... I morgon far jag se hur det ser ut. Jag kanske tjurar ihop och koper en riktigt billig bil utan nagra "safety funktioner" alls.
Ja, lugna promenader funkar fint men då jag behöver plant underlag och samtidigt inte kan plocka upp hundbajs blir det problematiskt i detta akuta läget. Men ska göra ett nytt försök om en liten stund (kan inte lämna hundarna och gå ut på egen hand)Rörelse är bästa medicinen mot ryggont.
Men ibland går det bara inte.
Du menar att en liten Yaris inte duger längre?Och köpa en kombibil
Kliv in på bilfirma och provsitt. Jag kunde utesluta ett helt gäng bara genom att provsitta.Du menar att en liten Yaris inte duger längre?
Därav min utbrutna störning in att det finns för många bilar att välja på. Och färger.
detta är så sant!Kliv in på bilfirma och provsitt. Jag kunde utesluta ett helt gäng bara genom att provsitta.
Jag har kort överliv och om jag inte kunde se ordentligt ut genom rutorna eller fick för mycket döda vinklar föll de bort. Når jag reglagen när jag sitter normalt? En del bilar har sjukt obekväma säten också.
Nästa steg är att provköra de som klarat första testen
Och jag provade bilar som hade så brant vindruta att jag inte såg rakt ut utan var tvungen att huka migKliv in på bilfirma och provsitt. Jag kunde utesluta ett helt gäng bara genom att provsitta.
Jag har kort överliv och om jag inte kunde se ordentligt ut genom rutorna eller fick för mycket döda vinklar föll de bort. Når jag reglagen när jag sitter normalt? En del bilar har sjukt obekväma säten också.
Nästa steg är att provköra de som klarat första testen