Vad gör vi? Del CCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Enligt min vän så ska det enligt hennes vän som bor mitt emot mig, synas väldigt tydligt trots frostat glas och tydligen ska denna vän ha knackat på hos mig för att informera mig om detta. Tydligen flera i huset mitt emot som reagerat. Känner mig helt oförstående, glaset är som sagt frostat och husen ligger en bit ifrån varandra.
Låter väldigt underligt. Alltså vi har några meter gräs två trottoarer en bilgata och mer gräs+ grannens bredd på garaget. Vi ser att nånting rör sig om lyset är tänt.
 
Enligt min vän så ska det enligt hennes vän som bor mitt emot mig, synas väldigt tydligt trots frostat glas och tydligen ska denna vän ha knackat på hos mig för att informera mig om detta. Tydligen flera i huset mitt emot som reagerat. Känner mig helt oförstående, glaset är som sagt frostat och husen ligger en bit ifrån varandra.

Bevisligen finns det för många människor med för mycket tid och för lite liv... :cautious: :grin:
 
Gekås känns helt okej- många som tex vi har ju långt dit! Men Dollarstore eller EKO osv som finns i var och varannan stad känns ju överdrivet.
Jag besöker Dollarstore emelllanåt. Mycket skräp men också brett sortiment av städprylar. Bara man vandrar förbi värsta skräpet är de väldigt välsorterade. Och de är bra på hundgodis, tuggben och hundprylar. Så jag är glad att de kommit till den staden.
 
Jag besöker Dollarstore emelllanåt. Mycket skräp men också brett sortiment av städprylar. Bara man vandrar förbi värsta skräpet är de väldigt välsorterade. Och de är bra på hundgodis, tuggben och hundprylar. Så jag är glad att de kommit till den staden.

Jag menar att de kan vänta med julsakerna då de finns på många ställen numera ;). Jag gillar den affären med! Var till och med på invigningen för den i stan 😄
 
Fick ett lite obehagligt meddelande sent igår kväll, där min vän informerade mig om att hon fått reda på att huset mitt emot kan se när jag duschar 🙃 Alltså glaset är frostat men det ska tydligen synas jättetydligt ändå, jag får inte ihop det? Gick rakt in på hemsidan och tackade ja till den nya lägenheten :laugh: Fönsterfilm ska upp idag 😅
Jösses -. att se konturen av någon som duschar kan väl ändå inte vara speciellt spännande.
Folk :banghead:

Då tycker jag att den advokatbyrå där en av advokaterna satt sena kvällar och tittade på porr är mer pikant

Husen är höga på bägge sidor om en gågata, Han satt vid fönstret i nedsläckt rum och tittade. Men tänkte nog inte på att skärmen lyste upp såpass att boende mittemot hade full kolla på hans ...eh ...handrörelser och vad handen höll om..
 
Låter väldigt underligt. Alltså vi har några meter gräs två trottoarer en bilgata och mer gräs+ grannens bredd på garaget. Vi ser att nånting rör sig om lyset är tänt.
Det hela känns verkligen konstigt. Vi var dessutom hemma nästan hela dagen, så vore ju konstigt om vi precis lyckats missa när hennes vän knackat på. Nåväl, nu har jag satt upp en fönsterfilm på rutan också.
 
Stressig dag hittills men har nu plötsligt hål i 1,5h 😅 Mycket oklart pga skolfotografering och friluftsdag sammansatt. 🙈

Funderar på att sticka iväg och köpa lunch, men vet inte vad. Har matlåda men den kan åka med hem igen. :angel:
 
Är ”varm” idag. Ingen feber. Gissar att det är sprutan från igår som gör sitt jobb. Ska äta och sen promenera lite. Är lite osäker på orken idag så tänker promenader runt lägenheten. Ett varv är en kilometer men aldrig långt hemifrån. Porten gör inte ont idag men det stramar och är stelt. Som en rejäl lårkaka typ. Vilket är rimligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 639
Senast: Mia_R
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
32 33 34
Svar
673
· Visningar
19 421
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 836
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp