Vad gör vi? Del CCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute och ätit med en kompis. Trevligt och gott dock gick min stol sönder, den brakade ihop fullständigt mitt i middagen. Har lite ont i ryggen hoppas det inte förvärrat min ryggskada som jag håller på rehabiliterar.
Restaurangen skötte det snyggt. Kollade så jag var okej, bad om ursäkt, gav rabatt på notan och antecknade mitt namn så jag kan höra av mig om jag har några kostnader för detta framåt med läkare eller annat. Bara maximal otur.
 
Vi har också gasspis och hos oss är det helt normalt att det luktar gas i någon sekund innan lågan tänds. Förutsatt att din spis fungerar likadant som vår så börjar man ju med att "släppa ut" gasen som sedan antänds. Så länge du har en bra kolmonoxidvarnare (vilket jag utgår från är krav på enligt lag) bör det inte vara något att oroa sig för :)
Har ingen gasvarnare. Men jag får väl ha fönstret öppet och prova igen.
 
Efter 3 h på akuten är vi insläppta på något rum för att vänta vidare.
Min stackars pappa hade opererat ut en tand innan han kom utan att berätta. Galningen! 🙄❤️
Vi är lite tjurskalliga i familjen. 😅
Han fick iaf lite Alvedon här och kollar nu på GW på mobilen. Hoppas läkaren kommer snart för hans skull! ❤️
 
Ser att kallvattenledningen bakom badrumstoan är täckt av svart mögel.
Bästa medlet för att ta bort? Klorin? Ättika, eller vad?
 
Messenger_creation_C599AAEC-AFD0-4095-B3C5-858A76659A9B.jpg
på vägen hem från teatern
Var inte min typ av pjäs. Fast skådespelarna var duktiga
Ska ta en snabb fika och sedan hoppa i säng
Upp 5 imorgon
 
Kollar på Moonflower Murders, en sån där mysig brittisk deckare som Midsomer Murders, Death in Paradise och liknande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 639
Senast: Mia_R
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
32 33 34
Svar
679
· Visningar
19 843
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 839
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp