Vad gör vi? Del CCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fullt upp idag; stallet (men vilodag för pållan), hushållssysslor, in till stan för att hämta upp varor på storhandling, studier och så är jag hundvakt åt grannarnas tre härliga hundar 🥰 medan deras husse och matte roar sig på det stora gula huset 😁.
 
Jobbdagen gick i en rasande hastighet och jag hann hämta ut paket innan jag hämtade sonen i skolan. Skönt!

Imorgon är det veckans stökigaste elevgrupper, men sedan är det helg! 🙌🏻
 
Åh fy vad trött jag blev! Trots att vi sov en stund vid tre.
Får väl försöka hålla mig vaken ett tag till, lite tidigt att sova nu ;)
 
Så otroligt trött. All den senaste tidens stress. Flytten är snart klar och då hoppas jag att jag kan må bättre. Dottern och hennes sambo hjälper mig idag att ta ner alla lampor och sen ska jag försöka fylla bilen med sånt som får plats. Flyttfirman kommer på lördag och då får jag hem tvättmaskin och kyl. Det har jag verkligen saknat de senaste dagarna.

Bråkar med internetleverantören. Fick en ny tid om tre(!) Veckor. Lagom kul att vara utan så länge. Jag jagar husägaren om att de ska öppna ett låst rum i källaren så att internetteknikern kan ansluta mig till nätet. Fick en räkning på 50€ för det misslyckade teknikerbesöket.

Det är mycket nu.
 
Hur mkt jag än vet att tonåringar är tonåringar och att man måste sortera vad man tar åt sig av så är jag helt mentalt dränerad i dag.
IMG_0768.jpeg
 
Väntar på att den digitala föreläsningen om brottsoffer ska börja. I måndags gick det en brun svans några gånger framför datorn. Dock är ljudet mutat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 639
Senast: Mia_R
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
32 33 34
Svar
674
· Visningar
19 421
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 836
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp