Vad gör vi? Del CCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför flyttade jag inte på de blå förvaringslådorna bättre när jag flyttade in ac'n i hörnet....Trampade på byxan och höll på att störta men istället for in med smalbenet i kanten på en låda; skar genom de sköna tunna byxorna och ordentligt i benet, då har jag provat att se hur vassa de är, onödigt mest 🙃.
 
Är trööööööttt. Behöver skriva ihop ett viktigt mail men orkar inte. Behöver packa upp och installera skrivaren men orkar inte. :sleep:
 
Jag fyllde i en intresseanmälan på en bil och skickade iväg får följande mail tillbaka
Vår försäljning är för närvarande inte bemannad. Vi är hemma med våra familjer och vilar upp oss så att vi kan ge dig och våra andra kunder en utomordentligt bra service när vi åter är på plats.

Jamen alltså jag fattar att ni inte jobbar 24/7/365 det är helt ok ni behöver inte förklara att ni vilar upp er eller att ni har familj
Jag förväntar mig inte ett svar en söndag
Tyckte det var rätt tramsigt formulerat faktiskt
Men nu behöver jag en ny 🚘
 
Hemma efter stallmöte, täckat och vattnat hästar, gått hundpromenad, kört tomlådor till släpet och köpt lite yoghurt och en macka att ha i morgon. Funderar på om jag orkar laga mat, har mat i kylen jag kan värma men känns jobbigt. Får nog bli ett varmt bad, kvällspromenad och sen en tidig kväll så jag orkar köra i morgon. Måste bara packa lite kläder ikväll som får följa med ner, måste ha ombyte och sedan till avtackningen senare i veckan.
 
Haft en chill dag efter att helgens besökare åkt. Sonen tog det hårt men när de väl åkt släppte det mesta, skönt! Vi har malt färs av tupparna och fryst in, byggt Lego och fikat av allt överblivet fika från gårdagen.

Förhoppningsvis somnar han tidigt ikväll, jag kan behöva en kväll i lugn och ro - tända ljus och dricka te, kanske sticka lite framför någon serie. Typiskt höstmys liksom! 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 643
Senast: Mia_R
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
37 38 39
Svar
765
· Visningar
22 089
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 842
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 716

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp