Vad gör vi? Del CCIII

Har varit på By The Wine i Lissabon :love: :d
Helt otroligt.
Först en ost- och charkbricka utom denna värld. Följt av en köttbit på samma tema. (Tog lång tid att äta för den smakade så MYCKET.)
Helt otroligt!
Med tre otroligt parade rödviner till, plus ett glas fantastiskt espumante och ett portvin.

Vi kanske måste tillbaka en gång innan vi åker hem 👀
Tusen tack för tips @Mineur :bow:
Kändes först som att det skulle vara mycket mer turistigt, men var bara magiskt.
 
Har varit på By The Wine i Lissabon :love: :d
Helt otroligt.
Först en ost- och charkbricka utom denna värld. Följt av en köttbit på samma tema. (Tog lång tid att äta för den smakade så MYCKET.)
Helt otroligt!
Med tre otroligt parade rödviner till, plus ett glas fantastiskt espumante och ett portvin.

Vi kanske måste tillbaka en gång innan vi åker hem 👀
Tusen tack för tips @Mineur :bow:
Kändes först som att det skulle vara mycket mer turistigt, men var bara magiskt.
Men åh vad roligt att ni gick dit, och att ni gillade det så mycket! Nu blev jag sugen...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
524
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 420
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 776
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
981
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp