Vad gör vi? Del CCIII

När hoppningen är slut ska vi gå hem. A har livet rejält förkyld under dagen så hon ska få ta ett varmt bad för att se om det kan öppna luftrören så hon kan sova bra sen. Stackarn har ju varit igång sen 6 och tävlat idag dessutom. Inte sa hon något om hur hängig hon var förrän vi åkte hem från tävlingen heller 🙈
 
När hoppningen är slut ska vi gå hem. A har livet rejält förkyld under dagen så hon ska få ta ett varmt bad för att se om det kan öppna luftrören så hon kan sova bra sen. Stackarn har ju varit igång sen 6 och tävlat idag dessutom. Inte sa hon något om hur hängig hon var förrän vi åkte hem från tävlingen heller 🙈
Nää klart hon inte gjorde, då kanske de inte blivit nån tävling 😁 såna är vi "hästfolk" 🤣
 
Nää klart hon inte gjorde, då kanske de inte blivit nån tävling 😁 såna är vi "hästfolk" 🤣
Vet inte hur bra det är att hon är sån redan som 13-åring 🙈 jag hörde henne flåsa upp på läktaren när hon red förbi, inte konstigt att resultatet inte blev bra. Hon orkade ju ingenting 😅
 
Apropå aggressiva älgar

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/man-jagades-av-aggressiv-alg-utanfor-sodertalje-/

Stackars älg som blivit sårad av en klantig jägare. Jag trodde det var det första alla jägare lär sig, att man skjuter inte om man inte är säker på att döda djuret.
🙄 Det står absolut noll om att det är en jägare som har skadat älgen, däremot var det en jägare som avsluta dess lidande. Den kan ha blivit påkörd, skadad i bråk med en annan älg eller av någon annan anledning.
 
Magsjuk hela natten. Otroligt jobbigt. Lämnar inga detaljer men jag låg på golvet i badrummet...Tror verkligen att det handlar om grov stress. Många menar att det inte är så men jag har verkligen inte ätit konstiga saker. Lever ju på smörgåsar och färdigmat.

Lyckades montera ihop en hurts från Lidl. Ikea är bättre men den jag hade beställt gick tillbaka eftersom jag hade missat att mitt namn inte stod på ringklockan eller brevlådan. Suck. Det var ett bra pris på den hurtsen.

Mamma bönar och ber om att jag ska komma och hjälpa henne. Det bidrar också till min stress. Sjukskriven ytterligare några veckor. Så jag kan resa men jag vet inte om jag orkar.
 
Magsjuk hela natten. Otroligt jobbigt. Lämnar inga detaljer men jag låg på golvet i badrummet...Tror verkligen att det handlar om grov stress. Många menar att det inte är så men jag har verkligen inte ätit konstiga saker. Lever ju på smörgåsar och färdigmat.

Lyckades montera ihop en hurts från Lidl. Ikea är bättre men den jag hade beställt gick tillbaka eftersom jag hade missat att mitt namn inte stod på ringklockan eller brevlådan. Suck. Det var ett bra pris på den hurtsen.

Mamma bönar och ber om att jag ska komma och hjälpa henne. Det bidrar också till min stress. Sjukskriven ytterligare några veckor. Så jag kan resa men jag vet inte om jag orkar.
Det finns ju magsjukevirus också som kan slå till!
 
Funderar på att gå och lägga mig, egentligen sjukt tidigt, men för att Björn ska kunna kliva upp.
Jag är verkligen en curlingförälder till en hamster. Detta börjar bli bisarrt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 406
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 772
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
980
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp