Vad gör vi? Del CCIII

Övertygar kroppen om att det bara var en tillfällig temperaturhöjning. Än så länge ser det ut att fungera. Har dock förberett barnets far på att han kanske måste hämta barn.

Min affirmation fungerade.
Nu hoppas jag att kokosolja i näsan gör att den inte blöder lika lätt.

Får tömma bilen imorgon bitti, ska nog inte utmana ödet mer idag. 🙈
 
När hoppningen är slut ska vi gå hem. A har livet rejält förkyld under dagen så hon ska få ta ett varmt bad för att se om det kan öppna luftrören så hon kan sova bra sen. Stackarn har ju varit igång sen 6 och tävlat idag dessutom. Inte sa hon något om hur hängig hon var förrän vi åkte hem från tävlingen heller 🙈

Usch hon får se till att ge kroppen vila och krya på sig 🤗
 
Tittat på ”Det sitter i väggarna”, himla mysigt program! Såg sista avsnittet av ”Ett enklare liv” igår och nu känns det verkligen tomt. Vet inte om det kommer någon ny säsong? 🤔

Jaaaa visst är det! Får skjuta på kvällens program; pluggar och ska kvällsfodra hästarna och sambon är däckad med feber
 
Jag som hade sa mycket att gora i dag stallde mig i 5 minuter (endast 5 minuter!) pa min step maskin ... nu kanns mina lar som nykokt spagetti och jag famlar mig fram. Hur gick det till att jag blev sa svag? :eek:
Naja, fem minuter om dagen borde fa upp lite styrka i benen igen ... for sa har kan jag ju inte ha det!
 
Skall nog inte berätta hur många styckglassar som följt med hem när coop sålt ut först gb och sedan tfiumfglass. Vissa sorter har alla velat följa med oss hem.

Haha jag har inte så svårt å begränsa mig då vi har en liten frys samt så köpte jag med ett paket frysta kräftor åt sambon tills han är frisk ☺️
 
Fick klippt ut massa klädesplagg ur tygerna jag köpte för en väns räkning igår. Kul att planera och pussla för att få ut så mycket som möjligt ur varje tygstycke 😅
Fick till en trevlig promenad med mina föräldrar och hundarna med. Och sen titta på sändningen från League of Nations finalen :)
 
Testade det nyköpta ES-schabraaket och kotskydden från hästloppisen igår och färgmatchade snyggt 😁 men min fina häst tyckte det var booooring att ta en bild; ville ju ut i skogen och helst ha täten med 😄😍. Härlig skrittur på min så härliga häst att rida, härligt med sällskap och härligt höstväder med alla färger; ja det kunde inte vara annat än underbart härligt 😍, absolut inget att klaga på och lite blir ju livet vad man gör det till 🥰.

Nu har jag äntligen skickat in inlämningsuppgiften så nu ska jag åka och fodra hästarna och sen krypa ner hos sambon som lagt sig tidigare pga sjuka.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
524
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 420
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 776
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
981
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp