Vad gör vi? Del CCII

Trött som tusan. Sovit så dåligt, igen.

Det är nåt som låter, men jag kan inte hitta vad.. Det liksom surrar och vibrerar.
 
Sovit hyfsat trots en mardröm.
I dag är det jobb från 8-tidigast 20.
Somnade före Mondo sprang igår men wow vilken människa alltså!👏
 
Äter frukost med ytterdörren öppen för att få in lite svalka från skuggsidan. Kisse är inlåst i sovrummet.
Fick världens huvudvärk i gårkväll. Kan ha varit migrän också. Svårt att säga för migränen har förändrats sen klimakteriet. Känns lite bättre idag i alla fall.
Idag blir det en tur till Erikshjälpen med prylar. Hade lastat bilen igår men hann inte dit innan de stängde.
 
På jobb. Försöker få igång kropp och knopp går lite sisådär.

Vill helst bara slappa men har en del att ta tag i inför morgondagen.

Vill egentligen bara ut i solen och pussa på mna hundar. Även om de inte alltid vill pussa på mig :rofl:

Stratade dagen med en 5km promenad så de är lugna. Lär bli för varmt för att gå med dme idag. Har ingen hundvakt idag så måste sluta lite tidigare.

effie.jpg



Skitiga hundar är lyckliga hundar sägs det :D
 
Det gör det. Men det väcker en del frågor. Jag vill veta mer.

Fine. Översättning: Trött, har fjorton tusen saker jag bör göra efter jobbet i dag (okej det är 3 saker men det känns som fjorton tusen :cautious:).
Alla saker är egentligen saker som gagnar mig eller som är kul, men jag vill hellre åka hem och lägga mig i soffan typ.
Sen är det det gamla vanliga med magen, huvudvärk, och att jag är allmänt trotsig och trött.
Som grädde på moset måste jag sitta här på jobbet och vara omgiven av folk som är allmänt nötskalliga :p
 
Fine. Översättning: Trött, har fjorton tusen saker jag bör göra efter jobbet i dag (okej det är 3 saker men det känns som fjorton tusen :cautious:).
Alla saker är egentligen saker som gagnar mig eller som är kul, men jag vill hellre åka hem och lägga mig i soffan typ.
Sen är det det gamla vanliga med magen, huvudvärk, och att jag är allmänt trotsig och trött.
Som grädde på moset måste jag sitta här på jobbet och vara omgiven av folk som är allmänt nötskalliga :p

Med ruppad?! Var kommer det ifrån?! :rofl:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 094
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 367
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 182
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 743
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp