Vad gör vi? Del CCII

Slöar i soffan med dottern, ska snart ta mig i kragen och göra mig i ordning för dagen. Måste ringa ett samtal och läsa på lite inför dagens föreläsning
 
Har fortfarande inte skrivit brevet. Internet o tv försvann (planerat arbete) så delade surf från tfn till paddan och kollade lite dressyr och sen IFS.
Nu funkar tv o nät igen så kollar Without a trace. Kanske kan skriva samtidigt. Ögonen är torra o trötta, ska droppa Oftagel i dem.
 
Sitter och funderar på vad jag kan träna idag trots menisk-smärta och något helt jävla tokigt förskolevirus i kroppen.
 
Jösses. Gått upp till 75% nu och det känns. Hur kan man bli så trött när man trivs så bra på jobbet?

Imorgon är det Golftävling hela dagen så då måste jga vara på topp och vara ruggigt social vilket jag egentligen inte känner för men bara kämpa på.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 059
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 295
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 123
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 594
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp