Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag jublar!
Sista problemet med stallflytten är löst om än inte slutförd.
Nu är hönshus och hönsgård borta, bara några tryckade stolpar kvar
Uteboxarna är sålda, om än inte nerplockade.
Sadelkamamren urstädad
Logen städad
Idag blev jag av med de ensilagebalar jag hade kvar. De är inte hämtade för bonden som tar dem har fullt upp med skörden.
Jag är så glad, snart snart är jag helt fri från det stället :bump:
 
Trevligt samtal med PostNord i morse - de ringde och kommer leverera tre(!) paket imorgon. Ingen aning om vad det är eftersom ett var trasigt så jag fick två nya från Bitiba. Ett som jag, iofs också skrivit portkod på, behöver jag betala för eftersom de inte hittade portkoden på den. Jaja. Har ingen aning om vad det tredje paketet, och om det är det trasiga. Dessutom fick jag avisering från PostNord att ett fjärde paket är på väg men inte har registrerats ännu :idea:

Iaf ska jag ställa upp porten mellan 12-17 på morgon och vara hemma hela dagen.

Efter bra nyheter var jag hos min fysio som jag inte gått till sedan jul. Nu är jag mörbultad och stapplade hem.
 
Packat medicinlådan
Ska beställa mat från närmaste restaurangen
Och göra mig klar för att åka in till Parksnäckan ikväll
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 666
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
318
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 108
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 873

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp