Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hänger i stugan med hundarna :) Har tagit det lugnt, kollat på OS och läst lite.
Tänkte jag skulle kolla på en film, och började på Wonka, men gav upp rätt snabbt. Fick bli en beprövad film istället, Oceans eleven.
 
En granne var förbi och hämtade ett helt gäng sqashar. Tack och lov.
I byte fick jag ett bröd bakat på det vete han hittade på gården när han ärvde den.:d Några få korn odlades upp och har förökats så det nu går att mala och sälja.

Landet har också producerat tillräckligt med bönor för en första förvällning till vinterförråd i frysen
 
En granne var förbi och hämtade ett helt gäng sqashar. Tack och lov.
I byte fick jag ett bröd bakat på det vete han hittade på gården när han ärvde den.:d Några få korn odlades upp och har förökats så det nu går att mala och sälja.

Landet har också producerat tillräckligt med bönor för en första förvällning till vinterförråd i frysen
Tittade till squashen nyss inga blommor alls nu...:cry::cry::cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 669
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
318
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 108
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp