Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har vi gått långpromenad med vännens hundar, pratat, tittar på OS, ätit god mat, chips och druckit öl/cider.
Ser fram emot i morgon när det är dags för Miss Li!
IMG_9902.jpeg
 
Blev väckt vid fem för att åka och vara chaufför, nu är frågan om jag ska starta dagen eller sova mer. Börjar jobba efter semestern på måndag så vill inte sova för länge
 
Idag har vi gått långpromenad med vännens hundar, pratat, tittar på OS, ätit god mat, chips och druckit öl/cider.
Ser fram emot i morgon när det är dags för Miss Li!
Visa bifogad fil 150584
Missade att det här inlägget var från igår och såg bara bilden. Trodde att det var någon slags chiapudding i skålen och tyckte att kombon chiapudding, chips och smirnoff var en något udda frukost. 😆
 
Vaknade halv fyra i morse. Försökte somna om utan att lyckas. Gick till slut upp och insåg att jag är på väg in i en rejäl förkylning :meh: Jag hatar att vara förkyld.

Katten är ytterst irriterad att hennes huvudkudde vägrar ligga stilla. Hon fick frukost som plåster på såren. Funderar på att gå och lägga mig igen.
 
Sovit dåligt i natt. Sov på soffan. Och farsan har rotat i frysen typ 5, gånger. Sedan fick jag nog och la mig på min säng istället
Vaknade nyss igen
 
Diger dag idag.
Nu 4h djuren skall få frukost. Sedan hem och stoppa i oss vår egna frukost. Åka och hämta ägg. Skjutsa iväg svågern och svägerskan på festivalen skogsröjet. En by hade aktivitetsdag efter det handla och mata djuren. Sedan tar min dag slut. Sambon skall hämta svågern och svägerskan inatt.
 
Herregud, det är nästan oätligt så starkt det är. Och jag har kanske femtio såna chilis ute i växthuset 🙃
Synd på bostongurka. Jag gjorde egen för några år sedan. Sambon hade synpunkter min blev typ röd köper man i affären är den grön. Kan ju bero på att det är massa färgämnen i köpt.
 
Jobbig dag, idag är det ett år sedan pappa gick bort. 😔
Ska åka och köpa gravljus sedan och åka till minneslund tror jag.

Vaknade med en bokidé i huvudet dock, baserat på något som låg mig och pappa varmt om hjärtat. Ser det som ett meddelande från honom och ska skissa ner den i grova drag under dagen för att inte glömma bort. ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 678
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
318
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 108
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp