Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag la mig nog rätt tidigt ändå, men minns inte riktigt när jag somnade. Tog en sömntablett, Imovane 5 mg, vaknade några gånger för att gå på toa och vinglade omkring alldeles "yr" och förvirrad, i säng igen och sov vidare. Fnissade lite för mig själv andra gången jag vaknade och famlade min väg till toa, att en sådan liten tablett påverkar mig så. Jag tar den knappt en gång i veckan och blir som en klubbad av den! Tacksamt i alla fall, för jag vaknade vid 9-tiden utvilad. Helt utvilad, sovit riktigt gott och länge för ovanlighetens skull.

Så vad ska jag hitta på av denna dagen då? Har precis ätit havregrynsgröt till frukost/lunch... Har varit ute med spionen och ska strax gå en sväng till, tänkte besöka skogen med honom och se om vi kan hitta någon ny stig eller så att undersöka. Sedan får jag nog ta tag i hemmet här, blir lite städning och lägga ut lite på försäljning också, hämta in från förrådet osv.

Bara på det! :) Passa på när jag är pigg!
 
Åker tåg. Ganska precis två timmar kvar. Har ätit fem dumle idag, borde äta mer men jag är inte hungrig. Men ska jag orka vandra ett par timmar minst varje dag så måste jag ju äta.
 
Stall klart på fm. Ponnyn går nu i gräshage med tre kompisar. Kompis 1 vill bara klias - ponny går bort och äter hellre. Kompis 2 vill vara nära och mysa, blir bortjagad av kompis 1 - ponny går bort och äter hellre. Kompis 3 följer efter och suckar och undrar vad de andra håller på med? Ponny går bort och äter hellre. 🤷‍♀️
 
Senast ändrad:
Hur länge brukar förband spela? Jag vill vara i god tid men vänner säger att det är lugnt och vill inte gå till förbandet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 681
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
318
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 108
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp