Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Överraskade sonen med biobesök idag. Mysigt! Besökte den nya hyperflashiga biografen inne i Uppsala och blev sjukt förvånad över att alla stolar var reclinerfåtöljer med eget litet bord och mugghållare. Jösses alltså. 😍🤓
Vad såg ni för något, går det några bra filmer alls numera som inte är barnfilmer? Tänkte ev passa på nu när mamma är här och jag har fribiljetter.
 
Vad såg ni för något, går det några bra filmer alls numera som inte är barnfilmer? Tänkte ev passa på nu när mamma är här och jag har fribiljetter.
Vi såg Bamse och världens minsta äventyr 😁

Vet inte vad ni har för filmsmak men min mamma som var med var skeptisk till de filmaffischer vi såg. 😂 Själv såg jag flera filmer jag gärna sett, typ Deadpool & Wolverine 🤓
 
Har aldrig varit på bio på MoS så vet inte riktigt hur du menar, men det här var alltså en vanlig biosalong fast istället för klassiska stolar så är alla recliners. Kändes väldigt lyxigt.
De har restaurang så man kan beställa in och få dryck och mat till sitt ”lilla” bord och sen kommer de in även under filmen och tar en beställning till. Barnen har älskat att få beställa milkshake, och det är inte helt fel med ett glas vin och tapas till filmen heller…

Men recliners och eget bord är minst halva grejen i lyxen.
 
NF har för övrigt bistro numera så du kan beställa mat till bion. Och en bar med fullständiga rättigheter. Har dock inte testat det eftersom jag väljer NF pga enkelheten med gratis parkeringsgarage under bion :D
Ja det var extremt flashigt där nere med en gigantisk godis/snacksavdelning, bar osv. Det senare kan jag väl känna att man kunnat skippa, min åsikt är att alkohol inte behöver vara tillgängligt i alla sammanhang. 🤷🏻‍♀️
 
Vi såg Bamse och världens minsta äventyr 😁

Vet inte vad ni har för filmsmak men min mamma som var med var skeptisk till de filmaffischer vi såg. 😂 Själv såg jag flera filmer jag gärna sett, typ Deadpool & Wolverine 🤓
Deadpool o Wolverine tycker jag ingen själ på denna jord ska tvingas se. Såg den med sönerna och var allt annat än imponerad.
 
Stör mig på folk som inte förstår att man kanske inte kan stå och pilla med mobilen hur som helst på arbetstid. Nu under eftermiddag/kväll har jag fått vad som känns som en miljon sms från en person som vill ha svar på sitt första sms till mig. Personen vet vad jag jobbar med och vet mycket väl att jag jobbade under eftermiddag/kväll :meh: Ska äta lite middag nu, sedan försöka svara vänligt...

Jag skriver som jag brukar: att jobba mobilfritt har väldigt många fördelar.
 
Lille häst var så gullig när vi skulle till ridhuset och mötte sambon och stod och pratade. Först stod han med huvudet mot min sida och myste. Sen smög han in mellan oss och sen kramkalas, blundande och slapp med sambon.
Hästen är inte sån som släpper in folk mer än mig typ. Men sambon och han har hittat varann nu. Så gulligt! 😍
Sen efter några minuters pratande sköt han milt sambon och sidan och skulle gå och träna. Tyckte vi skulle hålla truten och göra ngt. 😂❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 664
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 868

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp