Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, Biltema säljer inte alls bara skit. Jag har bland annat ett set med tre hårdplastskålar från Biltema som jag använde flitigt i flera år innan jag bytte ut alla mina plastskålar mot fina loppisfyndade skålar i porslin och keramik. Nu leker barnen på mitt jobb vidare med dem, och skålarna är fortfarande i bra skick... :)

Nyligen köpte vi en däckpump som hittills funkar prima :) !
Skönt det finns bra grejer med! Blev änna fundersam när det varit sämre nu ett par köp ..
 
Bakat till morgondagens dejt eller vad man ska kalla det 😄
1000026882.jpg
 
Jag klarar det inte heller och hoppas mest att man inte fick permanenta lungskador… (för
mig var det mr muscle ugnsrent som var droppen). Numer bara mekanisk avloppsrens och såpa att rengöra ugnen med. Bättre effekt också.

Har försökt med biologisk avloppsrens och att rensa vattenlåset men det sitter uppenbarligen längre ner. Biologisk gav ingen effekt alls. Detta verkar ha hjälpt iallafall.
 
Funderar på om jag ska göra fillers i sverige eller i arizona. Att hitta någon som är duktig och som man kan lita på här känns som en riktig djungel. Å andra sidan låter det inte så kul att behöva resa typ 15h enkel väg för påfyllning...
 
Det var sol en liten stund så jag var ute och pysslade lite med växterna tills det började regna :p Riktigt mysigt kaos därute:love1::D
 
Nu har jag sopat lite uppe på vinden... :wtf: Jag står bara ut i väldigt korta stunder med ansiktsmask på. Bra med korsdrag när man är uppe på en äcklig dammig vind, men mindre bra med korsdrag när man fösöker sopa :p!
Det går inte att dra upp en skarvsladd och dammsugare? En grovis till funkar fint.

Jag har en sån här
1722436159856.png

Man kopplar dammsugarens rör i den och använder grovisens rör för att suga upp.Det mesta hmnar i grovishinken.Billig dessutom
 
Har aldrig varit på bio på MoS så vet inte riktigt hur du menar, men det här var alltså en vanlig biosalong fast istället för klassiska stolar så är alla recliners. Kändes väldigt lyxigt.

Det är galet trevligt. De har några sådana fåtöljer i både Östersund och Falun (alltså någon rad, inte hela salongen) och jag och särbon brukar alltid ta sådana platser :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 664
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp