Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma sak idag; tvätta, storstäda (köket kvar, bör bli klart idag- passar på nu när hästen går med tappsko) och plugga. Hundvakt åt grannarna vägg i vägg, deras tre hundar.

Sen stallet och försöka raspa hoven pållan tappat skon på. Lite pyssel så blir nog fullt upp idag med ☺️
 
Deg på jäsning, fyllt bilen med tomkartonger som legat och skräpat på glasverandan. Nu har jag inget annat val än att åka och kasta dem. 😅
Har lagt vildsvinskött i marinad och ska snart gå ut och gräva upp potatis i landet och plocka in sallad och persilja till lunchen. Funderar på om jag ska slänga ihop en ananaspaj till efterrätt också. Jag tror det! :d
 
Köpte precis ett par likadana skor som jag redan har. Skönaste skorna jag har haft.
Den här gången är jag smart och köper ett par att ha på lager innan de försvinner.
IMG_9869.jpeg
 
Förberett för att åka ner till sommarstugan i eftermiddagen :) Nu sitter jag i soffan och ska titta på första halvan av lag-kvalet innan jag ska åka och träna lite agility med en kompis :banana:

Eftermiddagens utmaning blir att inte titta på sociala medier innan jag hinner se klart på hoppningen 🙈
 
Kört 6 mil till tåget. Blir allt mer obekväm med att köra bil och vissa medtrafikanter skulle jag kunna strypa.
55 min till tåget kommer om det går som det ska.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 665
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 107
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp