Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
På västkusten (lite ovanför Göteborg) sedan igår tidig kväll; åkte buss ner i enkelsäte på övre plan och slumrade även till en liten blund 😊. Som alltid väldigt väl mottagen av sambons släktingar; de tycker det är roligt att jag varit hit så många år nu 🥰 (12e sommaren i år (åkt varje sommar) så det har blivit en fin tradition ❤️). Cyklade med bort till goda vänner och grannar och blev varmt mottagen, lite gott att äta och rosévin så var riktigt trevligt I sommarkvällen 😊 .

Strålande väder i dag med 😃, började med frukost som jag alltid passar på här med flingor och mjölk från tanken, hälsat på hästarna, kossorna och några söta kalvar och medan sambon hjälper till med stenkrossen (jisses vibrerar ju änna i marken 😅) så tänker jag bara vara och läsa boken jag tog med och sitta på verandan och läsa så jag kommer igång med sommarbingot 😁
 
Var om på jobbet igår för att fixa ett problem .Badet var fullproppat .Inte en p plats .Vid infarten till campingen står ett stort träd och några kom på att det var skugga där .Dom tänkte inte på att dom stängde infarten till campingen .En bil backade och skulle åka från infarten och hon backade på våran blomkruka men som tur är flyttade den sig .Tror den kostar runt 12 000.Gick förbi kylskåpet och fick se att det var 25 år sedan vi spelade med Status på Lugnet i Falun .Jösses min kyl och frys är snart 30 år .Blir väl snart ett haveri. Har satt upp passerkorten från dom tre spelningarna på kylskåpsdörren
 
Det är SM om en vecka, vi ska dit och kolla. Det ska bli så kul att se massor av gulingar :love:

Har varit en gång i Vaggeryd och det regnade som faen och en solig dag i Örebro; var så nyfiken på att se hingsten min häst är efter men tyvärr var han struken då. Men roligt att se massa guldhästar på ett och samma ställe! 😍Ha det så trevligt 😃
 
Ja jag tror hon är snäll. För jag tror det är en hon. Huset har ju bara haft en ägare innan oss och hon dog här. Så förmodligen är hon kvar. Inbillar mig att hon var snäll. Jag hoppas det i varje fall

Hon kanske bara vill ha koll på sitt gamla hem ❤️. Likaså mitt barndomshem; mammas farfar som köpte gården 1928 har koll på den när brorsan förbättrar något 😁😄❤️. Tidigare huset vi bodde i var lite lätt aktivitet ett fåtal gånger lixom där vi bor nu 😄. Även i stallet; luktar pipa ibland fast ingen rökt det i närheten 😄
 
Var ute och gick i förmiddags. Samma runda som vanligt, fast utan barnvagn (lilleman är på äventyr med pappa idag).
Blev stannad av en dam, trodde bara hon ville prata lite. Men nej. Hon kommenterade att mina ben är smaklösa och att jag borde dölja dem. Jag blev så paff att jag inte vet vad jag ska tro. Det landade hos mig först nu.

Grejen är att jag har opererat båda benen så jag har tre långa ärr på vaderna. Men smaklöst? Nä det vet jag inte..

IMG20240720135518.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 606
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 853

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp