Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi skyndar på med grillningen :rofl:
Jag åker hem imorgon och vi har inte grillat på hela sommaren. Så vi tog tag i det igår och idag föreslog mamma att vi skulle grilla igen :rofl:
Oh well, I don't mind :D så jag står vid grillen igen. Har dock inte packat ett enda dugg så det blir lite upptagen kväll istället.
 
Dammat av mig och är på väg på drink.

D4E1FC6E-EB1A-4A0A-ACAC-461A5D8380FA.jpeg
 
Gjorde en spontan utflykt till grannstadens friluftsmuseum idag, otroligt mysigt med alla djur, vackra miljöer och fina trädgårdar. 😍
Vi fikade där och åkte sedan för att uträtta ärenden, köpte bland annat en ångtvätt som ska få slita hund i hönshuset framöver. 😅
Sedan hittade vi, efter mångt och mycket, en restaurang (bortsett från Donken, Max och BK) som serverade chicken nuggets, så sonen var överlycklig över att få äta på restaurang. 🥹 Tänk att det ska vara så svårt att hitta ställen som har mat han äter. 😔

Nåja, fantastiskt mysig dag har vi haft (men olidligt varm!) och ikväll tänker jag ta ledigt från företagandet och bara chilla. Även småföretagare kan väl få ta helg ibland va? 🙈
 
Var ute och gick i förmiddags. Samma runda som vanligt, fast utan barnvagn (lilleman är på äventyr med pappa idag).
Blev stannad av en dam, trodde bara hon ville prata lite. Men nej. Hon kommenterade att mina ben är smaklösa och att jag borde dölja dem. Jag blev så paff att jag inte vet vad jag ska tro. Det landade hos mig först nu.

Grejen är att jag har opererat båda benen så jag har tre långa ärr på vaderna. Men smaklöst? Nä det vet jag inte..

Visa bifogad fil 149576
Vilken jävla idiot. Det är väl inte ditt fel att du ser ut så .Jädra tur att mitt knappt syns då kragen slutar just under .Annars tror dom väl jag försökt skära halsen av mig :laugh:
 
Besökte Wheels & Wings i eftermiddags, på bekvämt avstånd. Trevligt och mycket att se, men väldigt liten andel Wings senaste åren.

Barnens första besök och de gillade det mesta. Utom att gå därifrån. :arghh:
 
Blev inte s mycket snickeri som jag hoppats .Två promenader laga mat plocka ur diskmaskinen .Sista promenaden tog tid .Var in på kaffe till en granne och blev ståendes vid min kompis så hans barnbarn fick spela boll med leo .Så ringde det från badet .Det går inte att komma in i servicehuset .Lika så servicehuset vid aktivitetsfältet .Elstolparna var strömlösa .Servicehuset gick utmärkt att komma in med koden då dom troligtvis slagit fel .Elstolparna fungerade perfekt .det var en säkring i tyskens husbil som var trasig .Höll på att slita mitt hår det lilla jag har då jag kollade säkring skåpet då elektrikern skulle uppgradera elschemat som han tog för 3 månader sedan var borta än. Vilken av dom 60 säkringarna gick till stolparna ? Fick fråga besökarna .nä dom hade haft ström hela tiden .Huset till aktiviteten fungerade perfekt .Så det blev en kronpilresa som vi säger här .Har klippt leo idag åxxo .Visade tanten och hon sa han liknade hundarna som var i templet i Bangkok :laugh:Fick av honom päls så han slipper vara så varm.Han är så svär att trimma då man måste köra utan distans då den sätts igen då han har sådan underull
 
Var ute och gick i förmiddags. Samma runda som vanligt, fast utan barnvagn (lilleman är på äventyr med pappa idag).
Blev stannad av en dam, trodde bara hon ville prata lite. Men nej. Hon kommenterade att mina ben är smaklösa och att jag borde dölja dem. Jag blev så paff att jag inte vet vad jag ska tro. Det landade hos mig först nu.

Grejen är att jag har opererat båda benen så jag har tre långa ärr på vaderna. Men smaklöst? Nä det vet jag inte..

Visa bifogad fil 149576
Men hjälp vilken Elak människa. :rage:
 
Äntligen läst ikapp tråden 😅
Har varit rätt mycket de senaste veckorna med att jobba sista veckorna före semestern och förbereda inför nästa veckors tävlingar där jag ska vara Banchef. Har växlat mellan pirrig, taggad, livrädd och tillbaka 😬 Nu är jag mest taggad och lite pirrig 😅 Ska bli kul att träffa lite av mina funktionärer imorgon. Sen sätter tävlingarna igång på måndag :banana:
 
Ätit lite för mycket revbensspjäll, men hjälp vad gott det är :d Plus massa jordgubbar och körsbär. Försöker planera morgondagen. Måste åka och slänga en massa på återvinningen och sedan hämta ut ett paket. Tvättid imorgon kväll men vi får se om jag orkar tvätta, har ju inte något smutsigt egentligen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 649
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp