Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon kanske bara vill ha koll på sitt gamla hem ❤️. Likaså mitt barndomshem; mammas farfar som köpte gården 1928 har koll på den när brorsan förbättrar något 😁😄❤️. Tidigare huset vi bodde i var lite lätt aktivitet ett fåtal gånger lixom där vi bor nu 😄. Även i stallet; luktar pipa ibland fast ingen rökt det i närheten 😄
Jag hoppas hon är nöjd med det vi gjort om och det vi väljer att bevara.
Jag vet att hon var väldigt barnkär, det har hennes barn berättat, så kanske är hon glad att det blev en liten parvel i huset igen.
 
Var ute och gick i förmiddags. Samma runda som vanligt, fast utan barnvagn (lilleman är på äventyr med pappa idag).
Blev stannad av en dam, trodde bara hon ville prata lite. Men nej. Hon kommenterade att mina ben är smaklösa och att jag borde dölja dem. Jag blev så paff att jag inte vet vad jag ska tro. Det landade hos mig först nu.

Grejen är att jag har opererat båda benen så jag har tre långa ärr på vaderna. Men smaklöst? Nä det vet jag inte..

Visa bifogad fil 149576
Men oj!
Jag hade blivit riktigt ledsen av en sån kommentar. Det enda smaklösa i situationen var kvinnan. Usch.
 
Men oj!
Jag hade blivit riktigt ledsen av en sån kommentar. Det enda smaklösa i situationen var kvinnan. Usch.
Ja, jag blev ledsen nu när det landade. Det är liksom inte som att jag valt att ha stora ärr på benen. Och vad har hon med det att göra? Vi möts ibland ute på promenaden men jag har ingen aning om vem hon är.

Nu blev jag arg också. Tänker gå barbent bara för att!
 
Var ute och gick i förmiddags. Samma runda som vanligt, fast utan barnvagn (lilleman är på äventyr med pappa idag).
Blev stannad av en dam, trodde bara hon ville prata lite. Men nej. Hon kommenterade att mina ben är smaklösa och att jag borde dölja dem. Jag blev så paff att jag inte vet vad jag ska tro. Det landade hos mig först nu.

Grejen är att jag har opererat båda benen så jag har tre långa ärr på vaderna. Men smaklöst? Nä det vet jag inte..

Visa bifogad fil 149576

Va fan vilken jävla smaklös kärring! 😡
 
idag är det för varmt för hundarna att vandra. Jag passade på att ta ett kallt(!) dopp istället. Jag har det så ofattbart lyxigt just nu!

431779C6-BA6E-4B08-A7E2-4A8288653146.jpeg
 
Var ute och gick i förmiddags. Samma runda som vanligt, fast utan barnvagn (lilleman är på äventyr med pappa idag).
Blev stannad av en dam, trodde bara hon ville prata lite. Men nej. Hon kommenterade att mina ben är smaklösa och att jag borde dölja dem. Jag blev så paff att jag inte vet vad jag ska tro. Det landade hos mig först nu.

Grejen är att jag har opererat båda benen så jag har tre långa ärr på vaderna. Men smaklöst? Nä det vet jag inte..

Visa bifogad fil 149576

Vilken idiot!
 
Ja, jag blev ledsen nu när det landade. Det är liksom inte som att jag valt att ha stora ärr på benen. Och vad har hon med det att göra? Vi möts ibland ute på promenaden men jag har ingen aning om vem hon är.

Nu blev jag arg också. Tänker gå barbent bara för att!
Det känns som om det inte står riktigt rätt till när man uttrycker sig så gränslöst om en annan människa.
 
Var ute och gick i förmiddags. Samma runda som vanligt, fast utan barnvagn (lilleman är på äventyr med pappa idag).
Blev stannad av en dam, trodde bara hon ville prata lite. Men nej. Hon kommenterade att mina ben är smaklösa och att jag borde dölja dem. Jag blev så paff att jag inte vet vad jag ska tro. Det landade hos mig först nu.

Grejen är att jag har opererat båda benen så jag har tre långa ärr på vaderna. Men smaklöst? Nä det vet jag inte..

Visa bifogad fil 149576
Nästa gång om hon öppnar käften så svara henne att hon är så smaklös att hon inte borde gå ut dagtid utan påse på huvudet. :bag:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 649
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp