Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_2447.jpeg


Jag dricker morgonkaffet.
 
Faaan alltså! Ska öppna på jobbet idag och hittar inte mina jobbnycklar! Känns som om jag letat överallt. Jag stängde och låste igår, men nu? Ingen aning! Fick panikringa till kollegan, så vi byter pass. Hon öppnar, jag stänger, men då behöver jag fortfarande hitta nycklarna... Var i hela världen har jag lyckats lägga dem?!
 
Lyckades starta min tvättid i en tvättstuga där städningen gav stora passivagressiv-vibbar :rofl::confused: Fint gjort men på något vis väldigt... mer än vanligt. Haha. Gick till affären för att köpa kakingredienser som jag glömde igår och är nu dags att kolla till tvätten. Sen tänkte jag Call the midwife då jag slarvat med det och ett julavsnitt kommer till veckan. De som brukar ligga kvar väldigt kort tid.
 
Handlat (tack till min bror som lät mig låna has bil över helgen :up: !), tvättat och hängt ut kläder i solen, samt ställt ut mina få prylar på loppisbordet. Hade varit SÅ kul om någon hade stannat och köpt något :) . Det finns bland annat en riktigt trevlig trearmad ljusstake och en fin hög lykta. Som bara inte passar in hos mig. Men vi bor ju inte längs en högt trafikerad väg precis (tack och lov i normala fall) så förhoppningen att det ska strömma till en massa kunder är inte speciellt stor...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 606
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 853

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp