Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är så himla skönt att vara hemma i min soffa utan stress att behöva fara runt och ta hand om hundar, hästar och katter på olika ställen och med olika scheman :D ! Jag ställer självklart gärna upp och hjälper till - och jag får alltid mycket hjälp och support tillbaka - men nu är jag faktiskt rätt trött :) ! Och det ska bli härligt att få krypa ner i min säng ikväll...
 
1000006757.jpg

Enorm skörd på dagens promenad 😂
 
Efter att ha funderat och varit frustrerad över disken, gjorde jag den på 20 minuter. Ibland blir jag trött på mig själv. Om det är något jag avskyr mer än att tvätta är det att diska. Det är så meningslöst. Så fort man har slutat måste man börja igen.
 
Jag tycker de rasat i pris på sistone, Fast beror på vad man letar efter såklart.

Min uppfattning är att det är svårsålt och att det är lite fantasipriser.
Jag håller koll på om det kommer ut någon intressant, men precis som @kolblakkur säger känns det som fantasipriser. Jag söker efter efter en trevlig hobbyhäst. Med dagens priser har jag råd med månadskostnaden att ha häst, men det tar mig år att spara ihop till vad en häst kostar att köpa!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 498
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
310
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp