Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tagit in några irriterade hästar, jag tänkte jag behövde vila lite, men hundarna skulle absolut ut redan efter 04 och lyssnade inte när jag sa åt dem. Efter att jag grälat på dem en stund kravlade jag mig upp och de fick gå ut, gav katterna mat, släppte in hundarna och la mig en stund igen. Kunde inte koppla av utan bestämde mig för att åka till hästarna iaf. Väl där hade flugorna vaknat så vi slog följe till stallet där de som väl är bestämde sig för att stanna ute.

Nu har det börjat regna och jag ska strax åka och hämta ett släp så vi kan börja slänga skräp.
 
Ska till BVC idag. Vaccinering.

Sen kommer svärfar ( :cautious: ) och hälsar på. Utan hundar, som tur väl är. Han har ju noll koll på sina hundar, två stora boxrar. Den yngste har liksom rivit upp golvet i hans kök, tuggat sönder en soffa och är bara allmänt bråkig. Inget jag vill ha in i huset eller nära sonen. Eller katterna för den delen.
 
Jag var uppe på toa strax före halv sju och undrar hur man ska orka gå upp den tiden om ett par veckor.
Drömt massor.
Ska masa mig upp och äta frukost.
 
kl 05 vaknade jag och supertrött. Har ännu problem med andningen men det ska nog lägga sig snart. Annars kanske jag bör fixa nån astma-grej men jag gillar inte sånt. Vi får se.
En kompis dotter ska spela innebandy idag (utomhus) så funderar på att åka dit o titta lite.
 
Sitter o fikar i ensamhet på jobbet, alla mina vanliga fikakompisar har semester eller är på möten. Men det är faktiskt ganska skönt, jag är oerhört trött idag. Det känns i kroppen att jag behöver semester.
Ska till provtagningen på em, behövs men bläääää... :o
 
Startade dagen med att sonen hade tandläkarbesök 7.40. Typ två år sedan sist, jag tyckte det var lång tid emellan men enligt tandsköterskan var det normalt och berodde på att hans tänder var så fina sist att de bedömde att det inte behövdes något besök emellan. 🤷🏻‍♀️ Fortsatt kanonfina tänder, skönt! Själv hade jag jättedåliga tänder som liten. 🙈

Ska ta tag i att städa lite idag och planera inför helgens loppisfika. 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 655
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Patella, tips

Omröstningar

Tillbaka
Upp