Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Må hända att du inte alls tolkar det som jag gör och skrev det i all välmening, men jag ville informera dig om att det kunde misstolkas (som några med mig verkar hålla med om) som kritik så att du vet om det och kan vara lite försiktigare i fortsättningen. Om du vill ha konkreta förslag på hur så har jag ett par stycken, men bara om du vill såklart.
Det är väl inte så konstigt egentligen, ju större man bor desto mer har man att städaDå skulle jag få städa ihjäl mig. Har 3 våningar, golven blir dammsuga och skurade när det behövs likadant med toaletterna ( har 3 ) den som används mest städas varje vecka, de andra 2 typ ibland.
Oj, så där mycket städar jag VERKLIGEN inte varje vecka... Dammsuga möbler VARJE vecka??Detta är en ganska rimlig veckostädning
Bra att du har bekräftelsen - då borde det ju inte vara några problem !Väntar på att ringa tandläkaren. De har skickat en faktura för uteblivet besök trots att jag avbokade (och fick bekräftelse på avbokningen) mer än 24 timmar innan bokat besök. Jag som tyckte det var så smidigt att avboka online för att slippa ringa till dem
För mig som har hund och katt som gärna ligger i soffan är det inget konstigtOj, så där mycket städar jag VERKLIGEN inte varje vecka... Dammsuga möbler VARJE vecka??
Vad sa du att du skulle göra sa du...Vaken alldeles för tidigt men ska ut och jogga... innan det blir för varmt