Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NÀ men jag kan ju kalla min balkong för balle igen istÀllet för altan som jag började med istÀllet. Och sÄ kan jag ju hÀnvisa alla som tycker det Àr ett fult ord att "det Àr ju inte direkt riktat till er, och det Àr en tramstrÄd sÄ scrolla vidare".Nu lÀser du in lite mer Àn vad jag skrev... och gör en grav fultolkning. PÄ dÄligt humör idag?
Men whatever floats your boat
NÀ men jag kan ju kalla min balkong för balle igen istÀllet för altan som jag började med istÀllet. Och sÄ kan jag ju hÀnvisa alla som tycker det Àr ett fult ord att "det Àr ju inte direkt riktat till er, och det Àr en tramstrÄd sÄ scrolla vidare".
Jag Àr inte pÄ dÄligt humör, tycker bara inte bitch Àr ett vidare trevligt ord att kalla nÄgon. Vilket förstÄs gör att min reaktion inte blir "haha skitkul" pÄ en sÄdan kommentar.
Ă ngrade mig.
Bufflar?Hittade dom hÀr sötnosarna pÄ kvÀllspromenaden
à h, jag hade ett perfekt tidigare! Ska se om jag kan hitta det.TÀnkte försöka göra ett stÀdschema, sÄ har sökt efter inspiration. Men alla jag har hittat verkar lÀgga timmar pÄ stÀdning varje dag!! Jag vill inte ha ett kliniskt rent hem, utan ett hem som Àr lagomt stÀdat!
Detta Àr en ganska rimlig veckostÀdningTÀnkte försöka göra ett stÀdschema, sÄ har sökt efter inspiration. Men alla jag har hittat verkar lÀgga timmar pÄ stÀdning varje dag!! Jag vill inte ha ett kliniskt rent hem, utan ett hem som Àr lagomt stÀdat!
Meeeeeeeeeeeen ...........!SÄ för att jag inte tycker att det Àr lika coolt som alla andra verkar tycka sÄ ska jag hÄlla kÀften helt enkelt? Bara de som hÄller med fÄr yttra sig? Trevligt!
Den Àr mer rimlig! Vissa listor jag hittade hade typ sÄ mycket saker att göra varje dag!Detta Àr en ganska rimlig veckostÀdning
Jag som tyckte det kÀndes orimligt att skura golvet varje vecka.Den Àr mer rimlig! Vissa listor jag hittade hade typ sÄ mycket saker att göra varje dag!
Det dÀr gör jag absolut inte varje vecka. Inte allt.Detta Àr en ganska rimlig veckostÀdning
MÄnga veckar tycka att fönster ska stÀdas varje vecka jag gör det knappt en gÄng om ÄretJag som tyckte det kÀndes orimligt att skura golvet varje vecka.
AlltsÄ jag söker en rimlig lista att utgÄ ifrÄn jag behöver fÄ in vanan att fixa lite varje veckaDet dÀr gör jag absolut inte varje vecka. Inte allt.
Jag utgÄr frÄn att fixa lite varje vecka, med betoning pÄ lite. T ex att inte putsa fönster.AlltsÄ jag söker en rimlig lista att utgÄ ifrÄn jag behöver fÄ in vanan att fixa lite varje vecka
Ja jag fattar. Jag menar bara att den ovan inte Àr rimlig för mig.AlltsÄ jag söker en rimlig lista att utgÄ ifrÄn jag behöver fÄ in vanan att fixa lite varje vecka