Beror ju på vilken glass, jag hade inte heller velat ha cappuchino.
Jag hade gärna velat testa den, gillar ofta saker med kaffesmak (typ glass, godis..Riesen Espresso är jättegoda! ) trots att jag inte gillar "vanligt" kaffe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror ju på vilken glass, jag hade inte heller velat ha cappuchino.
Inte jag, jag har aldrig gillat kaffesmak annat än om jag dricker det svart och varmt.Jag hade gärna velat testa den, gillar ofta saker med kaffesmak (typ glass, godis..Riesen Espresso är jättegoda! ) trots att jag inte gillar "vanligt" kaffe.
Det finns nog någon i närheten som skulle vilja ha istället för soptunnan? Är det inte slöseri att slänga tycker du?Beror ju på vilken glass, jag hade inte heller velat ha cappuchino.
Visst tycker jag det som därför hade jag inte köpt den.Det finns nog någon i närheten som skulle vilja ha istället för soptunnan? Är det inte slöseri att slänga tycker du?
Men ibland blir det felköp, det har jag också råkat ut för. Jättestörigt, tror man tar en sort och kommer hem med en annan!Visst tycker jag det som därför hade jag inte köpt den.
Jag tog det inte som kritik.Tror du läst lite galet?
Eller nåt man inte tänkt sig.Men ibland blir det felköp, det har jag också råkat ut för. Jättestörigt, tror man tar en sort och kommer hem med en annan!
Men alltså varförOm det nu inte var som en bekant som lägger i ovidkommande saker i folks vagnar eller korgar. Som tamponger i en korg full med snabbmat och öl typ.
HAN tycker det är kul.Men alltså varför
En HAN såklartHAN tycker det är kul.