Högsommarvärme och skinnklädsel= röven brinner nästan . Bastu I bilen på vägen hem hem (ac'n funkar inte optimalt...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Covid är ju på uppgång nu, har jag förstått. Kanske det du har?Jag är förkyld just nu och det började med just magkatarr och övergick efter någon dag i halsont, snuva och allt som hör en förkylning till. Kanske är något sådant som går just nu?
Fråga om vad för tablett det är är ju helt okej, att @Sonic76 vill benämna dem vid namn är ju hennes sak. Men sen så tillade du frågor om att de ofta skriver om olika mediciner och att de skriver i haiku form. Sammanlagt blir det tre frågor i samma inlägg som ger lite intrycket av en slags kritik då det var bara frågor.Min tanke var att det var så specifik info. Det väcker nog mest nyfikenhet?
Istället för att t.ex skriva att man har ont och tog en tablett. Varför nämna sort?
Tror du läst lite galet?Fråga om vad för tablett det är är ju helt okej, att @Sonic76 vill benämna dem vid namn är ju hennes sak. Men sen så tillade du frågor om att de ofta skriver om olika mediciner och att de skriver i haiku form. Sammanlagt blir det tre frågor i samma inlägg som ger lite intrycket av en slags kritik då det var bara frågor.
Varför slängde du den? Varför inte ge bort den till en granne eller något?Hemma efter att ha hämtat ut paket och köpt mer körsbär. Tänkte gå en promenad men det var för varmt och ville ha hem körsbären så snabbt som möjligt - de kör sista utförsäljningen nu och är nere på 40 kr kilot.
Passade också på att köpa Latz kattmat som alla säger katter älskar. Ska bli spännande och se om min (icke)kräsna katt äter det. Skulle vara så typiskt Megara att vägra Extrapris på Triumf glass och sorbet. Jo jag vet, men det visade sig när jag kom hem att en av dem var cappucino, inte hasselnöt så den åkte i papperskorgen. Tecken på att det finns en högre makt som vakar över en diabetiker som är svag i kropp och själ.
Var köpte du körsbären?Hemma efter att ha hämtat ut paket och köpt mer körsbär. Tänkte gå en promenad men det var för varmt och ville ha hem körsbären så snabbt som möjligt - de kör sista utförsäljningen nu och är nere på 40 kr kilot.
Passade också på att köpa Latz kattmat som alla säger katter älskar. Ska bli spännande och se om min (icke)kräsna katt äter det. Skulle vara så typiskt Megara att vägra Extrapris på Triumf glass och sorbet. Jo jag vet, men det visade sig när jag kom hem att en av dem var cappucino, inte hasselnöt så den åkte i papperskorgen. Tecken på att det finns en högre makt som vakar över en diabetiker som är svag i kropp och själ.
Var köpte du körsbären?
Varför slängde du den? Varför inte ge bort den till en granne eller något?
Jag prenumererar på Smakbox ju och det jag inte själv vill ha ger jag bort till andra. Onödigt att slänga, tänker jag, om andra vill ha. Just eftersom jag inte kan fixa och dona för andra så mycket kan jag i alla fall göra detta, och det är ju en sak jag KAN göra för andra ändåHmm, där sa du något? Stoppade in den i frysen, den hade inte hunnit tina mycket. Ska ringa på dörren till min granne. Ett litet tack för allt han har fixat åt mig
Beror ju på vilken glass, jag hade inte heller velat ha cappuchino.Jag prenumererar på Smakbox ju och det jag inte själv vill ha ger jag bort till andra. Onödigt att slänga, tänker jag, om andra vill ha. Just eftersom jag inte kan fixa och dona för andra så mycket kan jag i alla fall göra detta, och det är ju en sak jag KAN göra för andra ändå
Din granne blir nog glad, glass är gott i värmen ju.