Det är typ vad jag har gjort de första två av mina semesterveckor.Åt lite mycket frukost men ska snart gå ut och gå en sväng, kan väl inte ligga på soffan hela dagen idag också
Men känner mig fortfarande lika trött
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är typ vad jag har gjort de första två av mina semesterveckor.Åt lite mycket frukost men ska snart gå ut och gå en sväng, kan väl inte ligga på soffan hela dagen idag också
Men känner mig fortfarande lika trött
Det gjorde jag också på semesternDet är typ vad jag har gjort de första två av mina semesterveckor.
Du kan ju göra lite av bådaDet gjorde jag också på semestern
Men nu har jag börjat jobba igen. Dock inte idag, så det är väl inget som hindrar mig egentligen. Men vill nog röra mig lite idag trots allt
AbsolutDu kan ju göra lite av båda
Vad är etoricoxib?Så sjukt ont i höfterna.
Tog en extra etoricoxib imorse.
Nu släppa ut katten som inte fick gå ur kl 05:30 till hennes stora besvikelsw
Samma som arcoxia.Vad är etoricoxib?
Du nämner mediciner som om alla borde veta vad det är och varför?
Och varför skriver du som haiku
Har haft 5 veckor och har 3 kvar men känner mig inte ett dugg utvilad.Det är typ vad jag har gjort de första två av mina semesterveckor.
Påminner mig om när jag köpte en vanlig hamburgare, alltså utan ost, den saknade också köttet som tur var så satt jag i restaurangen så jag kunde säga till om det.Köpte en cheese, som inte smakade som vanligt. Kvällspersonalen måste varit trött.
Visa bifogad fil 149641
Äh, @Sonic76 får väl skriva som hon villVad är etoricoxib?
Måste man veta såna saker?Vad är etoricoxib?
Min tanke var att det var så specifik info. Det väcker nog mest nyfikenhet?Äh, @Sonic76 får väl skriva som hon vill
Ber dock om lite eftertanke då dessa frågor kan göra att folk (inte bara användaren i fråga) känner att de inte vill skriva inlägg här utifall någon kommer med frågor om varför de skriver som de gör, oavsett din välmenande avsikt så kan det kännas som kritik och att de är ovälkomna om de skriver annorlunda.
Har tvättat klart och dynorna är åter på plats i kattens köksmöbler. Ordningen återställd.
Nöjd katt?
Jag är förkyld just nu och det började med just magkatarr och övergick efter någon dag i halsont, snuva och allt som hör en förkylning till. Kanske är något sådant som går just nu?Vaknade med vad som känns som värsta magkatarren och extremt mycket kli och snor i näsan. Tog en extra omeprazol för magen och funderar på om jag håller på att bli sjuk? Har inte varit sjuk sen jag hade covid för 2 år sen