Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag samlar DVD-filmer och om jag råkar (när, för det händer några gånger) köpa dubbletter så ger jag bort ena till en annan som också förstått tjusningen med DVD-filmer framför streamingtjänster. :) Det är en liten gest egentligen, men känns ändå bra att dela med sig. Det fungerar ju egentligen med det mesta. Mat från Smakbox har nog oftast fått byta hem från mig, saker med chili i, det finns i det mesta tex, vegetariska saker när det är för mycket eller jag vet med mig att jag ogillar det osv.
har du Hajen-filmerna är jag spekulant :D
 
Duschat. Kändes som att det rann bort ungefär 7kg damm, svett och lort. (Höns är experter på att alstra damm. :cautious: ) Otroligt skönt!

Hönsen är iaf inne nu, även om de var MYCKET skeptiska. De stod en lååååång stund i samlad trupp utanför luckan och blängde dels in och dels på mig. Jag är säker på att de övervägde att adoptera bort mig. 😂
 

Bifogade filer

  • IMG_1249.jpeg
    IMG_1249.jpeg
    155,8 KB · Visningar: 51
Redan i morse kändes det i huset att det skulle bli en varm dag till; 27-28 grader ute när vi lämnade västkusten och efter en varm resa hemåt och varmt hemma var det skönt att åka bort till klarsjön ikväll och svalka oss med ett kvällsdopp 😍.
 
Tror du läst lite galet?
Må hända att du inte alls tolkar det som jag gör och skrev det i all välmening, men jag ville informera dig om att det kunde misstolkas (som några med mig verkar hålla med om) som kritik så att du vet om det och kan vara lite försiktigare i fortsättningen. Om du vill ha konkreta förslag på hur så har jag ett par stycken, men bara om du vill såklart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 655
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Patella, tips

Omröstningar

Tillbaka
Upp