Vad gör vi? Del CC

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Vad mysigt de har! 😍
IMG_7977.jpeg
 
Nu lÀser du in lite mer Àn vad jag skrev... och gör en grav fultolkning. PÄ dÄligt humör idag?

Men whatever floats your boat :grin:
NÀ men jag kan ju kalla min balkong för balle igen istÀllet för altan som jag började med istÀllet. Och sÄ kan jag ju hÀnvisa alla som tycker det Àr ett fult ord att "det Àr ju inte direkt riktat till er, och det Àr en tramstrÄd sÄ scrolla vidare".

Jag Àr inte pÄ dÄligt humör, tycker bara inte bitch Àr ett vidare trevligt ord att kalla nÄgon. Vilket förstÄs gör att min reaktion inte blir "haha skitkul" pÄ en sÄdan kommentar.
 
NÀ men jag kan ju kalla min balkong för balle igen istÀllet för altan som jag började med istÀllet. Och sÄ kan jag ju hÀnvisa alla som tycker det Àr ett fult ord att "det Àr ju inte direkt riktat till er, och det Àr en tramstrÄd sÄ scrolla vidare".

Jag Àr inte pÄ dÄligt humör, tycker bara inte bitch Àr ett vidare trevligt ord att kalla nÄgon. Vilket förstÄs gör att min reaktion inte blir "haha skitkul" pÄ en sÄdan kommentar.

Men du... ta inte ut tidigare frustration pÄ mig, tack. Jag har inte sagt ett ljud om din benÀmning pÄ din balkong.
 
Sitter pÄ akuten med mamma igen. Jag blir sÄ trött och arg pÄ att det alltid ska vara nÄgonting. :mad:

Syrran Àr hÀr och jag har sagt Ät mamma i 10 Är att hon inte fÄr mata hundarna utan jag gör det sÄ jag vet vad de fÄr. Ca 25 minuter innan jag slutar ringer syrran. Hon hade gÄtt upp pÄ vinden och mamma lagt sig nere. Hon hör att nÄgot hÀnder och sen ropar mamma pÄ henne.

Mamma har som vanligt gett dem mat iaf och hon vet inte vad som hÀnde, men varulven bet henne i benet. :rage:

Jag skyndar mig hem efter min kollega löst av mig. Fixar med kycklingar och katter, ger syrran instruktioner och slÀpper ut hÀstarna pÄ vÀg till akuten.

Nu har vi fĂ„tt komma in, det behöver sys men Ă€r ”bara” i vaden. De satt ute i solstolarna nĂ€r jag kom hem och jag har grĂ€lat pĂ„ henne hela vĂ€gen in. Vi fĂ„r förhoppningsvis komma hĂ€rifrĂ„n snart men det Ă€r som vanligt mycket folk och semestertider.

MĂ„ste fixa Ă„t hĂ€starna nĂ€r jag kommer hem, de ska ju in i morgon bitti igen vid 05. 🙄
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter HÄller pÄ att fixa middag, det blev en lÄng arbetsdag idag. Katten har fÄtt middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 655
Fritid Funderar pÄ att Äka till Oslo men nÀr jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se dÀr. Sitter bukefalisterna pÄ nÄgra...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat VĂ„r klubb ska pĂ„ en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med sjĂ€lvhushĂ„ll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff pÄ trÄden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk hÀr gjort som Àr ovanligt, unikt, ovÀntat, som fÄ eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Felin hyperestesi
  • AkvarietrĂ„den V
  • UppdateringstrĂ„d 30

HĂ€strelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtrĂ„den II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp