Vad gör vi? Del CC

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
I dag vaknade jag till mulet 😳 Det till och med har "regnat", det vill saga nagra droppar vatska har fallit sa mobel dynorna kanns fuktiga, och har dar det aldrig askar (det ar tva ar sedan sist det askade) hor vi nu askan cirkla langt, langt borta. Nar man har vaknat varje morgon sedan mitten pa June med stralande sol kanns det faktiskt ... skont med inte sol.đŸ˜±
 
KĂ€nslorna utanpĂ„ idag och har redan grĂ„tit halva dagen. Börjar samla mig lite och plocka iordning inför kvĂ€llen, ska ivĂ€g och köpa godis och blöjor sen tĂ€nkte jag plĂ„stra om mig sjĂ€lv ikvĂ€ll. SĂ„ ber min vĂ€n mig ringa upp. Vi hann prata kort igĂ„r om hur hennes snart ex-make gĂ„tt lös med verbal misshandel hĂ€r om dagen men vi satt bland folk och allt jag kunde sĂ€ga dĂ„ var ”Fy fan för honom..” SĂ„ nu ska jag ringa upp och höra mer sĂ„ jag packar ner lite nĂ€sdukar till min tur till affĂ€ren för jag tror det blir Ă€nnu mer grĂ„tfest idag.
 
Maken klipper grÀset. Jag hade tÀnkt greja i trÀdgÄrden jag med, men det blev inte sÄ. NÄgon mÄste ju hÄlla koll pÄ den lille ocksÄ. Planen var att han skulle sova lite, men det tyckte inte han.

SÄ jag sitter pÄ altanen och njuter av kvÀllsskuggan. Passar Àven pÄ att göra en mental bild av vad jag vill göra i trÀdgÄrden.
 
Haft det hĂ€rligt, men skönt Ă„ komma hem och skönt att ha sambon hemma igen đŸ„°. Blev en varm resa första halvan innan ac'n gjorde nytta men sĂ„ var det inte 28 grader hemĂ„t som pĂ„ vĂ€stkusten heller 😅. Blev en sĂ„Ă„Ă„ god rostbiffmacka (visste ju redan att de Ă€r sĂ„ goda!) Och lemonad och pucko pĂ„ vĂ€derstad centralkonditori 😊
 
I'm baaaaaaack bitches!

Edit: Och jo, jag kan som kvinna sÀga det!

Annars funkar ju den hÀr ocksÄ :angel:

hello-boys-im-back.gif
 
Varit i stallet. Ska vara hÀstvakt till en ny bekantskap. Ska bli trevligt att testa Ä hoppas man kan hjÀlpa lite. Junior (shettis pÄ 1 Är) gnÀggade Ä kom springande nÀr ja ropade hej. :love: Nej nej nej. Du behöver ingen shettis sara!! HjÀrtat gillar ju denna lilleman allt för mycket Ä han Àr till salu. Bland de coolaste Ä trevligaste ja trÀffat.
Nu kvÀllsmat Ä matlÄdefix! Semestern slut!!
 
Sitter pÄ trappan och Àter en god havartiost och dricker ett glas vin. Skuggan har lagt sig över baksidan sÄ jag borde ta fram lien... Men det Àr ocksÄ vÀldigt skönt att bara sitta och lÀsa.
BestĂ€mde mig för att göra nytta innan nöjet. Det tog bara runt en timme men det var orimligt svettigt trots skuggan. đŸ„” Nu sitter jag i min hĂ€ngstol under eken och lĂ€ser.
 
Nu var det ju inte riktat direkt till dig sÄ du kan ju, i en chatt/tramstrÄd, vÀlja att inte ta det personligt utan scrolla vidare...
SÄ för att jag inte tycker att det Àr lika coolt som alla andra verkar tycka sÄ ska jag hÄlla kÀften helt enkelt? Bara de som hÄller med fÄr yttra sig? Trevligt!
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter HÄller pÄ att fixa middag, det blev en lÄng arbetsdag idag. Katten har fÄtt middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 654
Fritid Funderar pÄ att Äka till Oslo men nÀr jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se dÀr. Sitter bukefalisterna pÄ nÄgra...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat VĂ„r klubb ska pĂ„ en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med sjĂ€lvhushĂ„ll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff pÄ trÄden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk hÀr gjort som Àr ovanligt, unikt, ovÀntat, som fÄ eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp