Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När en ”gallerist” skriver detta 😭😭

BC9B67D7-1AE3-4BA2-96E8-3D1E23573C90.jpeg
 
Jag och 26-åringen pusslade till 2-tiden inatt :D
Idag sovmorgon följt av stallet där vi tömkörde varsin ponny. Dusch, mer pussel, hämta dottern i Röstånga och matlagning.
Nu ska dottern lägga sig och vi ska pussla lite mer :)
 

Bifogade filer

  • IMG_20200503_181954.jpg
    IMG_20200503_181954.jpg
    446,8 KB · Visningar: 116
Dags att gå och lägga sig. Jag riskerar annars att hamna i "ska bara titta på en sak till"-tillståndet som drabbar oss släktforskare titta som tätt..... :angel: Och sedan sitter man där helt plötsligt två timmar senare med ögon som håller på att gå i kors av en blandning av trötthet och ansträngningen att försöka läsa tidig 1800-tals-text...... :D
 
❤❤
Men så märkligt allting. Vem hade kunnat förutspå detta när jag köpte mina första färger för ett halvår sen
Alltså, på nåt vis känns det helt naturligt? :D Nu känner jag dig ju inte irl, men det låter baserat på vad du skriver här som lite typiskt dig ändå? Och tror väl alla som kollade på utvecklandet av din målningspsykos blev lite förbluffade över hur bra det blev redan i första försöken.
 
Alltså, på nåt vis känns det helt naturligt? :D Nu känner jag dig ju inte irl, men det låter baserat på vad du skriver här som lite typiskt dig ändå? Och tror väl alla som kollade på utvecklandet av din målningspsykos blev lite förbluffade över hur bra det blev redan i första försöken.

Haha ja märkliga grejer händer iofs ofta mig. Som min (iofs jävligt korta) opera-karriär helt plötsligt 😂🤷🏼‍♀️
 
Just nu ar Diva ute och ater upp de grasfron Maken strott ut i tomma flackar i grasmattan pa baksidan. 🙄 De flesta tomma flackar har uppstatt nar hon forsiktigt dragit upp graset for att fa tag pa rotterna. :cautious: Nagra ar fran nar bada tva ater leran (vi har inte jord har, det ar lera) som uppenbarligen innehaller riktigt mumsiga mineraler och grejor. :wtf:
 
Fattar inte att det gick, men jag fick ut alla plastsäckar, utom en med kläder. Såg just att man kan slänga textiler på återvinning på samma ställe som Röda Korset vid ICA så då kan jag åka dit och göra allt på samma gång.

Jäkla kropp, är ganska knäckt.

@Diabetikern ta hand om dig själv! Och tänk på att du faktiskt är i en riskgrupp. :heart
 
*Not by myself* Ligg inte för länge på fel sida...

AAAAJ som *piiiiiiiiip* - *Alldeles tårögd* och letar fram något lämpligt tilltugg... Ja, tilltugg inte tillhygge... även om det känns lämpligt också...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 010
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp