Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit lite bättre några dagar och längtade efter att åka till stallet. Så blev jag sämre igår igen. 👎
Hovslagaren kommer imorgon och sambon är då på väg till DK som nu äntligen släpper in honom.
Som tur är fixar stallanställd så min kusling får nya skor. Så skönt att slippa avboka det och krångla!
När jag är frisk ska hon få massor med goda kakor! ❤️
 
Fy jag tycker verkligen synd om dig @tuaphua :(
Hur länge har du varit sjuk?

Jag var sjuk en vecka innan hovis kom förra gången. Sen var jag i stallet då och blev skitdålig igen direkt. Så jag var kanske inte helt frisk. Det är 9:e veckan nästa v.
Så jävla trist att det är så utdraget.

Imorgon åker sambo bort 1 v. Då brukar jag bjuda hit någon. Men det går ju liksom inte nu.

Men det finns ju de som drabbats mkt värre. Så man får ju vara glad för att det inte är så illa! Men visst suger det!
 
Jag håller ärligt på att få ett sammanbrott just nu. Det blir fler och fler svarta plastsäckar överallt som ska slängas, inklusive fyra skrivare, och jag lyckades knuffa ner en tavla bakom gigantogarderoben och får inte fram den. Fattar inte hur jag ska få alla säckar att få plats där jag ska lämna dem utanför för avlämning. Jag klarar inte det här. Kan man stapla skrivarna på varandra utan att försöka få in dem i plastsäckar? Plus då en stor gammal desktop
 
Ligger i matkoma för typ fjärde gången den här helgen. Vojne vojne...

Kan i alla fall slappa resten av kvällen med gott samvete eftersom jag tidigare fick någon slags ryck och städade ur garderoben, la undan vinterkläder & vinterskor, bäddade nytt i sängen och städade kylen. Den pedantiska delen av mig mår mycket bra just nu :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 009
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Välja hingst

Omröstningar

Tillbaka
Upp