Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så glad över att jag lyckats slutföra en skittråkig matteuppgift idag. Vi är också klara med matte 2c nu, det känns jättekonstigt att för ca 8 månader senare så påbörjade vi matte 1c. Uppgiften tog några timmar, men det är SÅ skönt att vara klar. Nu har jag bara en podcast och en essay i samhällskunskap som jag ska göra. Läraren i samhällskunskap verkar ha förstått också att min hjärna inte fungerar som "alla andras" hjärnor så hen hjälpte mig igår faktiskt!
Nu vet jag typ vad jag ska skriva, så det är ju bra. Ska bara komma igång också :)

Igår när jag skulle göra ovan nämnda matteuppgift kom jag på mig själv med att sitta och ändra omslagsbilder på alla mina spellistor i spotify istället. Så eh... ja... självdiciplinen är inte alltid på top :D

Vi har också fått ett datum för när vi kan få ha ett matteprov också! Jag hopps att det blir som vanligt med en mindre sal i skolan (provet hålls i aulan). Det är allmänt obehagligt att vara där och så är det massa konstiga ljud och lukter överallt. Och jag verkar vara den enda som störs av det.
 
Är det fel av mig att jag sitter och väntar på att det ska bli mörkt och tyst ute så att jag ska kunna smyga nedåt gatan och sno en succulentknopp från grannens vanvårdade trädgård? :o Jag behöver den till nästa spindelburk!
Varför inte bara fråga grannen imorgon istället när det är ljust?
 
Jag ska upp överdrivet tidigt imorgon.
Varför gick jag med på att hjälpa en person SÅ tidigt??
Måste hinna det viktigaste i stallet först.
Och sen ska en spekulant komma och titta på skruttbilen.
Och en annan ska titta på taket. Ingen spekulant dock utan yrkeskunnig.
Måste hinna jobba på kontoret så det inte blir sista minuten sen.

Och så vidare.

Godnatt 😴
 
Förstår att min kompis rådfrågade mig om hur hon ska skriva sin labbrapport där genonförandet ska vara max 150 tecken. Instruktionerna var en YouTube film.

Jag tyckte att hon kunde länka till filmen och skriva "här är mitt genomförande, titta på filmen så förstår du hur jag gjorde" :angel: :up:

(Nej, jag tror inte att hon gjorde så, jag tror att läraren satte en större gräns och för ord istället för tecken :))
 
Jag ska upp överdrivet tidigt imorgon.
Varför gick jag med på att hjälpa en person SÅ tidigt??
Måste hinna det viktigaste i stallet först.
Och sen ska en spekulant komma och titta på skruttbilen.
Och en annan ska titta på taket. Ingen spekulant dock utan yrkeskunnig.
Måste hinna jobba på kontoret så det inte blir sista minuten sen.

Och så vidare.

Godnatt 😴

Busy Friday! Nattinatt!
 
Jag har ingen aning om varför Youtube rekommenderade mig den här videon men jag satt just och tittade på hela videon :cautious::rofl:
(Ingen aning om det är bra hovslageri heller, säg gärna till.)
 
Jag har ingen aning om varför Youtube rekommenderade mig den här videon men jag satt just och tittade på hela videon :cautious::rofl:
(Ingen aning om det är bra hovslageri heller, säg gärna till.)

Den där videon har kommit upp för mig senaste 2 veckorna med :confused:
Känner att jag nu måååste se den. Återkommer
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
718
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 001
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • E-coli hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp