Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på Kate + 8, det ska vara kalas igen. Återigen åker de till en partyaffär och shoppar 2 fulla kundvagnar med saker. Hur har de råd? Är sånt superbilligt i USA eller blir det sponsrade eller vad?!
Jag gissar på att de slog på stort när sexlingarna fyllde år, eftersom det ju ändå var sex barn som firades. Dvs att dela kostnaden på sex behövde inte nödvändigtvis göra det så himla dyrt. Typ istället för att ha sex enskilda kalas...
 
Sån jäkla huvudvärk och inte särskilt många panadol kvar. Herregud hur kan jag äta så många. Beställt tre nya askar (man får inte beställa fler än tre åt gången). Kanske beställa tre till? :idea:

Hoppas verkligen de kommer fram snart. Har bara två kartor kvar och de räcker inte långt.
 
Drack en sån där drickyoghurt och nu har jag ont i magen :cry: Förstår inte varför det blir så, ibland kan jag få uppblåst mage av saker jag normalt inte reagerar på alls?
 
B trivs bra i nya lyan (imponerande håll-med-en-tass teknik ellerhur?)

88161292-3480-46D1-AB25-46DA7FE9BA12.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
718
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 001
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp