Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är trött och hungrig. Har lite grönsakspyttipanna som legat i frysfacket i evigheter, ska nog äta upp den. Är less på den pytten. Vill ha glass! :arghh:
 
Det blev ingen Coronautbildning. Vi fick en sjukresa istället så det smög sig ungefär samtidigt som utbildningen skulle börja :cautious:
Nåja, snart ska jag sluta jobba och istället köra hem och till stallet :)
 
Hemma! Hann precis inom tidsgräns för biljetten, det ska bli skönt när man inte behöver vänta 45 minuter på en bussresa på 10 minuter. Nu har jag köpt allt jag behöver samt mat. Men vad sjutton ska jag göra med 1.4 kg blomkål? Behöver inte mycket, men den behövs så jag fick köpa det minsta som fanns :idea:
 
Hemma! Hann precis inom tidsgräns för biljetten, det ska bli skönt när man inte behöver vänta 45 minuter på en bussresa på 10 minuter. Nu har jag köpt allt jag behöver samt mat. Men vad sjutton ska jag göra med 1.4 kg blomkål? Behöver inte mycket, men den behövs så jag fick köpa det minsta som fanns :idea:

Går jättebra att frysa! :)
 
Ah, då förstår jag!
Släng bara ihop blomkålen, bacon och ost och kör in i ugnen då? :D Går jättebra!

Jag är dessutom en person, så just nu kämpar jag mig igenom köttfärs och pasta gratängen, fjärde dagen och det finns massor kvar! Men jag måste äta upp köttfärsen
 
Tittar på Kate + 8, det ska vara kalas igen. Återigen åker de till en partyaffär och shoppar 2 fulla kundvagnar med saker. Hur har de råd? Är sånt superbilligt i USA eller blir det sponsrade eller vad?!
Det är så intressant med amerikansk realityTV. Jag tänker alltid samma sak när jag ser på de där "my 600lb life" till exempel. Alltså hur har de råd med MATEN?! De jobbar ju inte.

De far ohemult mycket betalt for sina "reality" TV shower. :cautious: De ar inte med dar gratis pa nagot satt alls, och det ar inte alls sa "spontant" och "riktigt" som bade showen och de vill gora det till.
Dessutom AR party "jox" valdigt billigt pa vissa stallen.

Och ja, snabbhamburgare och liknande ar mycket, mycket billigt.
 
De far ohemult mycket betalt for sina "reality" TV shower. :cautious: De ar inte med dar gratis pa nagot satt alls, och det ar inte alls sa "spontant" och "riktigt" som bade showen och de vill gora det till.
Dessutom AR party "jox" valdigt billigt pa vissa stallen.

Och ja, snabbhamburgare och liknande ar mycket, mycket billigt.
Ja alltså, partyjoxet kan jag förstå men i bantnings/chockprogrammen har ju människorna spenderat de där summarna i år och åter år innan filmandet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
718
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 001
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp