Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tentan avklarad, kändes hyfsat. Något tal som jag fick chansa lite på.. skrapar jag ihop ett godkänt tar jag äntligen min examen! Sådär 3,5 år sent men bättre sent än aldrig!
Resonerar dock att om jag kuggar denna gången också så är omtenta än om 5 veckor så då hinner jag lära mig det jag missat. För kuggar jag så är det inte mycket jag kuggat med, det känner jag iaf.

(och kuggar jag med mer än typ 1-2 poäng så är jag helt ute och cyklar.. då har jag mycket att ta igen :D )
 
Jag hittade alla hästars skräck när jag var ute på leverans idag. Denna skapelse låg utmed vägen :D

95365670_10157403174491819_15305588405698560_o.jpg


Ashäftig juh :D
 
Neeej! En närstående som är endast 20 år i år och blev utexad uska förra året. Personen har endast tim-anställning och har varit på en speciell avdelning hela tiden. Nu ringdes denne in på jobb på Covid-avdelningen istället på samma sjukhus. Vad jag fattat det så måste personen ta vad jobb den får nu.
Första dagen personen var där i allt det nya, läskiga och fruktansvärda så kommer personens morfar in akut som patient och bekräftades ha Covid. Morfar har och är väldigt, väldigt nära och viktig för personen. Morfarn är en sån som man inte ska ge livsuppehållande vård.
Så hemskt att hen ska behöva uppleva detta! Men vilken hjälte som gör jobbet iaf! :heart 💔
 
Neeej! En närstående som är endast 20 år i år och blev utexad uska förra året. Personen har endast tim-anställning och har varit på en speciell avdelning hela tiden. Nu ringdes denne in på jobb på Covid-avdelningen istället på samma sjukhus. Vad jag fattat det så måste personen ta vad jobb den får nu.
Första dagen personen var där i allt det nya, läskiga och fruktansvärda så kommer personens morfar in akut som patient och bekräftades ha Covid. Morfar har och är väldigt, väldigt nära och viktig för personen. Morfarn är en sån som man inte ska ge livsuppehållande vård.
Så hemskt att hen ska behöva uppleva detta! Men vilken hjälte som gör jobbet iaf! :heart 💔

Hu vilken inledning :(
 
Känns ändå som man lyckats med något gällande uppfostran av barn när den blivande 8 åringen säger till mig att jag kan gå upp och fortsätta jobba för hon kan fixa mellanmål själv :p
Jag är glad för allt dom steg för steg klarar själva och att jag märker att dom inte tycker det är någon big deal att få fixa själv :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 002
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp